Virreli Skrevet 25. november 2010 #26 Skrevet 25. november 2010 Huff, nei! Det er 2 mnd siden fødsel og jeg har enda ikke kommet meg på 6-ukers kontroll. Jeg føler meg rett og slett ikke helt klar for at noen skal presse noe oppi der (da tenker jeg på gynekologen. Jaja, samboer også, for den saks skyld), og jeg vil ikke ha sex før jeg har sjekket at alt er ok der nede. Kanskje det skal være et nyttårsforsett å komme meg på kontroll? hehe. Jeg har snakket med samboer om det og han er veldig forståelsesfull for at jeg ikke er klar, dette tar vi i mitt tempo. Det letta noen kilo fra skuldra, får jo så dårlig samvittighet! Tror han gruer seg litt han også faktisk, sånn som jeg har jamret meg om smerter og plager etter fødsel Og under fødsel også forsåvidt! Han ser vel for seg et digert høl der nede! Jeg skal ihvertfall ta sjekken hos gynekolog på en privat klinikk, en som kan sakene sine!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 25. november 2010 #27 Skrevet 25. november 2010 5mnd siden fødsel her,ikke hatt noe.. Hadde 2-3ganger i svangerskapet bare Ikke vært på 6-ukerskontroll selv.. Men bør vel komme seg til legen og få noe prevansjon,så det ikke blir 2 tette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå