Gå til innhold

Veldig svak strek..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har fått en svak svak strek på graviditetstest. Jeg er redd for at jeg bare TROR jeg ser en svak strek og sambo er ikke hjemme så jeg kan ikke få han å se. Prøvde å sende mms, men har dessverre altfor dårlig kamera..

Går det an å laste ned bilde her inne i forumet, slik at dere kan se?

Jeg skal ta en ny test i morgen tidlig, men er jo så innmari spent..

Nervøs hilsen fra Miiinniii

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på din side og trykk på bilder, der kan du laste opp.

Vi vil se bilde!!!

Skrevet

Takk for svar; dollypopp! :)

Har lagt ut et bilde nå, skal legge et par til.

Skrevet

Hmm, får opp at du ikke har profil når jeg trykker på nicket ditt..

Skrevet

He he, det er fordi jeg ikke hadde profil enda. Veldig ny her inne;)

Men nå har jeg laget en profil.

Skrevet

Åja....hehe. Trodde man måtte ha profil for å kunne skrive jeg da;-)

Skrevet

Det trodde jeg også, jeg trodde jeg fikk det automatisk når jeg hadde registrert meg.

Skrevet

Finner ikke bildene dine....

Jeg hadde også en superduper svak strek i går morges. På ettermiddagen var den faktisk sterkere og i dag tidlig fikk jeg ett etterlengtet kryss =))

Håper det blir det samme til deg =)

Skrevet

Gratulerer masse med baby i magen! Lykke:)

Merkelig at bildene ikke vises, jeg la de i "mine offentlige bilder".

Jeg tok først en test i morges og da fikk jeg veldig svak strek, tror jeg., Flere timer etter så jeg på testen i som lå i søpla og da var den sterkere. Jeg var usikker på om det blir slik når den blir liggende for det står jo at man ikke må lese av etter så og så lang tid. Tok derfor en test til i ettermiddag og det er den jeg lagt ut bilder av. Gleder meg til å teste i morgen tidlig:)

Skrevet

Takk takk =)

Om du kunne kopiere linken hadde det vært fint =)

Skrevet

Jeg ser en strek på bildene dine. :)

Meeen hadde ikke stolt på den om streken ikke kom før flere timer senere. Jeg har hatt et par tester der det har dukket opp en strek etterhvert. (Forrige helg) Tok ny test denne helga, og den var fremdeles negativ. Ta en ny test om et par dager, da skal vel streken være litt sterkere helt fra begynnelsen. :) Lykke til!

Skrevet

Den ser akkurat ut som mine tester. Er samme test også.

Det sies jo at en strek er en strek, så den er jo i utgangspunktet

positiv;-)

Men i og med at jeg er i samme situasjon så tørr jeg ikke gratulere deg enda.

Men dette lover godt!!

Skrevet

Ser jo en strek der.. Kan nok være positiv, men ta ny i morgen tidlig. Om den er sterkere er du nok gravid. Min test på morgenen i går var utrolig svak. Men den på ettermiddagen var bedre. Hcg øker jo kjapt, å det tyder jo på at det er begynt hos deg. Må holde oss oppdatert =))

Skrevet

Ja et ER jo en strek der, hehe, så er veldig spent på testen du tar i morgen :-D

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Bildene er tatt på den siste testen, kanskje et kvarter etter at jeg tok testen.

Lykke til til deg også, spennende tider:)

Skrevet

Ja, skal holde dere oppdatert:)

Så hyggelig å "bli kjent" med dere her inne på barnimagen:)

Skrevet

et kvarter er ikke mye så jeg vil tru du var det. men går innom her i morgen jeg og ser hva slags svar du fikk.

Skrevet

et kvarter er ikke mye så jeg vil tru du var det. men går innom her i morgen jeg og ser hva slags svar du fikk.

Skrevet

I dag morges fikk jeg et svakt kryss! Utrolig!

I dag skal jeg kjøpe en gravid - ikke gravid CB-test som jeg skal ta i morgen tidlig. Tør ikke juble riktig enda.. Men bobler av glede inni meg! :)

Skrevet

Hei!

Jeg fikk en akkurat lik test idag morges... Og funderer og funderer... Blir nok noen tester denne uken ja...

Lykke til! Satser på at spiren sitter hos oss alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...