Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 min gutt på ca 2 uker sover fint i vogna og vippestol og hvor det måtte være på dagen, men om natta sover han kun viss han får ligge på magen min og vi sitter på sofaen i stua... å da får jo ikke jeg sove..
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Vår gutt på 2 mnd sover hele natten gjennom i egen seng på vårt rom. Om dagen sover han i vuggen i stua hvis er hjemme, i bilsetet hvis vi kjører, eller i vognen om vi triller.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 21. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2010 hvordan fikk dere han ti å sove om n atten?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Sånn var jenta mi også i starten, men det gikk seg heldigvis til rimelig kjapt=) Nå sover hun som regel enten i bagen sin vedsiden av senga vår, eller så samsover vi, for det er jo bare sååå koselig, og ikke minst praktisk m tanke på nattamming;)
stearin Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Har nå nylig begynt å legge henne i egen seng. Så hun sover der. Om hun våkner om natta tar jeg henne som oftest over i min egen seng, så koser vi oss til morgenen:)) Og senga hennes er forresten på mitt soverom.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Gutten min på straks 3 mnd sover KUN i vogna, dag som natt. Om natten triller vi vogna inn på soverommet vårt. Han sovner ikke med mindre han blir vugget, så senga er uaktuell enda... hehe..
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 22. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2010 KristineMed2Sønner<3 : hehe, det gjorde vi med storesøster var mest fordi vi ikke hadde plass i leiligheten til både vogn og seng, så da ble det vogn om natta også. i natt prøvde jeg å ha han i vogna å han sov ammer ikke så må inn i på kjøkkenet å lage mat, trillet vogna inn gav han mat og la han i vogna,tok et par runder på stuegulvet og inn igjen på soverommet og fikk faktisk litt søvn i natt
ma:) Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Da min baby var 2 uker delte hun og jeg seng. Hun nektet å sove i egen seng før hun var 6 uker.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Sånn var vår gutt også når når han var liten. Han sov i senga med oss de første 4 ukene. Så en dag tenkte vi bare at vi prøver å legge han i egen seng, og det gjorde vi. Han sutret litt de første gangene, men vi lot han ligge (det var ingen hyling og skriking, bare sutring..) og gikk bare inn med sutten innemellom. Tok ca 30 min fra vi la han til han sovnet i begynnelsen. Nå kan vi legge han rett i senga og han sovner innen 5 min som regel, og det uten sutring.
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Det gjorde johanne også da hun var 2 uker og enda eldre. En stund sov hun i vignbaggen oppi vuggen, men nå har hun de siste to tre ukene sovet i vuggen sin. Hun blir 3 mnd om en uke. Foreløbig våkner hun en del på natta.. sovner ca 23, våkner 04 og så 07, eller kanskje oftere....
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Her sover lille frøkena først i baggen sin(baggen til vogna). Hun sovner oppe i stuen på kvelden i ni-ti tiden og når jeg skal ned og legge meg da løfter jeg bare baggen oppi sprinkelsenga. Dette fungerer supert siden jeg da slipper å løfte henne så hun våkner. Tror de liker å ha det litt lunt rundt seg og tror derfor at mange ikke vil ligge i sprinkelseng da det blir ganske stort rundt de. Så prøv å legg babyen i baggen og sett den i sengen hans,kanskje han roer seg da? Når hun våkner på natten så løfter jeg henne over i sengen og da samsover vi resten av natten. Er jo så kooooos:)
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 han sover i senga si, og det har hatt gjort hver natt. har til dags dato heller ikke hatt noe nattavåk utover mating, og da sovner han igjen med engang. men til gjengjeld spiser han hver 3-4time om natta da.
Wopi Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 Min jente på 9 uker sover i sprinkelsenga si om natta. Det har hittil gått veldig fint, hun roer seg godt der og sover (bank i bordet!!) mellom 6-8 timer hver natt! Så vi er heldige her! :-) Jeg vil ikke samsove med henne, fordi jeg gjorde det med min første og det var så vanvittig vanskelig å slutte med! :-( Jeg har funnet ut at trikset er å legge henne når hun er trøtt, men ikke overtrøtt. Hender jeg bommer litt der, og da er hun vanskelig å legge. Hvis jeg legger henne for tidlig eller for sent... På dagen sover hun aller helst i vogna, ute. Tar korte dupper i vugga, men da våkner hun fort. Og ellers sover hun godt når vi kjører bil. Må hun sove inne, vil hun helst sove inntil meg. Og som du sier, det er jo lite praktisk. Selv om det kan være koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå