Gå til innhold

Uvanlig å bli kvalm allerede 4+2 ?

Anbefalte innlegg

Er veldig kvalm nå ikveld, og var rett før jeg brakk meg etter å ha spist en klementin! Går jo på Crinone da som kan gi kvalme, men har ikke kjent noe veldig kvalme de 4 andre dagene jeg har tatt den..

Noen andre som er kvalm allerede fra ikm-dagen? Tar det som ett godt tegn isåfall, bare det ikke er omgangssyken så ;o)

Fortsetter under...

I mitt første svangerskap ble jeg kvalm dag 10 i syklusen. Det høres sikkert helt rart ut, men jeg ble akutt kvalm dag 10 og testet positivt 8 dager før IKM. Kvalm frem til og med 4.mnd. Hadde sluttet på p-piller måneden før, så kunne ikke og var ikke lenger på vei. Nå er jeg gravid med nr 2 og er i uke 4 + 2, men ikke kvalm enda. Bare litt halsbrann!

Gratulerer så mye Askepott* :)

Så rart at kroppen kan reagerer så tidlig :) men du hadde kanskje en rask stigning i hcg siden du testet positivt så tidlig da. Jeg har lite symptomer denne gangen, men har vært litt kvalm om ettermiddag/kveld. Men det kan jo komme av progesteronkapslene jeg tar også :) håper uansett at det ikke er unormalt med lite symptomer. Merker du noe til graviditeten da, bortsett fra halsbrannen? :)

Takk for det, og gratulerer til deg også. Jeg tror begge deler er helt normalt. Nå merker jeg ingenting annet enn litt halsbrann og at mensen uteble selvfølgelig. Sist gang hadde jeg vært kvalm i 20 dager allerede:) Har du ett barn fra før?

Nei jeg har 3 svangerskap bak meg, men ingen barn enda. Har diagnosen Habituell abort dessverre, og er derfor jeg er ganske nervøs denne gangen :) så har erfaring med svangerskap etterhvert, men er like skummelt hver gang...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...