Gå til innhold

utrolig dårlig jordmor-tilbud !!

Anbefalte innlegg

Fikk vite i dag at jeg bare får en time hos jordmor før fødselen, de andre kontrollene skal være hos fastlege, er dette mulig ??

ble veldig skuffet da jeg har flere barn fra før og har vært SÅ fornøyd med besøkene hos jordmor. Lurer litt på hva privat jordmor koster, noen som vet ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142587562-utrolig-d%C3%A5rlig-jordmor-tilbud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virket jo veldig merkelig...

Jeg kan selv velge om jeg vil gå til bare lege eller til lege/jordmor annenhver gang..

Detter er vel et tilbud vi alle har krav på, så jeg ville hørt meg om litt hvis jeg var deg :)

Håper du finner utav det :)

venter nr 2, og har kun vært på kontroller hos jordmor.

eneste gangene eg har vært til lege er pga sykmeldinger pga kvalme, eller andre problemer som er forbeholdt lege utenom svangerskap.

trodde jordmor tilbudet skulle gjelde alle gravide, og d er mange som føler seg tryggere/mer komfortable med kontroller hos jordmor, siden dette er jobben deres, og de kanskje har litt mer erfaring enn allmennpraktiserende leger.

skjønner hva du mener!! jeg gikk 3 uker får jeg fikk kontakt med jordmor

det jeg da fikk greie på var at jeg ikke fikk time før i januar da er jeg 22 uker på vei, dette er min første og går rundt med masse spørsmål. mens min vennine som venter nr. 2 og har termin 1 uke etter meg har vært der en gang og skal en gang til før jul!!! er det lov å bli frustrert???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...