Gå til innhold

Det er trist, men jeg hører nok hjemme her nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort vår historie:

Ble gravid for første gang (på første forsøk) i 2006. Mistet i uke 7/8.

Det gikk så et år før vi ble gravide igjen. Fikk en nydelig sønn i januar 2008. Ble igjen gravid på første forsøk våren 2009. Mistet i uke 9. Vi har nå prøvd omtrent hele tiden siden dette, men hadde to-tre måneders opphold i vår, da jeg måtte gjennom en operasjon.

Jeg holder på å miste motet :( :( Vet jo at jeg kan bli gravid, men nå virker det nesten helt umulig. Har holdt på med eggløsningstester i over et år nå. Jeg har tydeligvis eggløsning, men hvorfor blir jeg ikke gravid da??? Jeg skjønner ingenting, og kjenner meg så trist pga dette. Og nå har lillegutt (som snart er 3 år), begynt å si "jeg vil ha lillesøster" og den slags. Smerten blir enda sterkere, når jeg nå skjønner at det ikke bare er meg og min mann som går glipp av noe. Tenk om vår nydelige lille tass aldri får være storebror heller!

Jeg er jo utrooooolig takknemlig for at vi har én, det er ikke det! Men det verker i meg, hele meg lengter etter å få bære frem i alle fall ett barn til.

Må vel snart begynne hele greien med legetime og henvisning osv..

Litt lei i dag :(

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Ville ha søkt om time eg asså. Er selv satt opp på prøverør nå i mai. men har aldri blitt gravid før. Men du kan ha flere ting som stoppe deg i å bli gravid. men eg vil tru ette de legen sa til meg. så KAN de være at du ikke har nok feste til eggene kver gang eller noe i den duren. :) føle de blir feil å svare på sånt som kan bety så mye for en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...