racine Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 var hos gyneo på torsdag, da tok jeg innvendig ultralyd,.da mente han at han så noe skyggeaktig og mente at jeg kunne være gravid, men kunne ikke se det hundre prosent sikkert. for har gått på provera og pergotime så kunne være pga det også. men det var ihvertfall noe som ikke hadde vært der før.fikk ikke blødning av provera så begynte rett på pergotime, og det er litt over 3 uker siden vi hadde sex i forhold til de pillene da.men hva tror dere folkens? skal tilbake på sjekk 1 desember for å se om det er et lite nurk der, så fikk beskjed om å ta en graviditetstest kvelden før eller den dagen.noen som har vært borti noe lignende? please hjelp meg, håper noen har svar på dette:) helt siden jeg fikk beskjed har jeg tenkt at jeg er sikkert ikke gravid, og tar dette veldig rolig. og prøver å ikke tenke så mye på det, for å ikke bli skuffa.men håper noen har noe svar til meg:)
mammas skatter <3 Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 vist e ikke tar feil her no angående ukene så kansje du kan ta en test å sjå ka den vise. når e brukte pergo så skulle e begynne på dag 5 i syklusen og da skulle el komme på ca dag 14. vertfall skulle e inn å ta ul på dag 12 for¨å se hvordan egga ha utvikla se.og da fikk e også ovitrelle for å få eggløsning da. men normalt skulle d bli el vist e ikke ha måtte brukt ovitrelle. så etter mi beregning skal du kansje ha fått positiv g-test vist du tok den no om du va gravid. vist e ikke tar feil da
racine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2010 ja, det er jo kanskje sant det. for tok en forrige uke, og den var negativ. og da sa han at det var litt i tidligste laget. men er så nyskjerrig på om det han så var et lite nurk?men det er jo ikke godt å si.:)venter til nesten 1 desember. tror jeg skal klare det. selv om det er litt over en uke til:P men dagene går jo fort.
mammas skatter <3 Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 du e jo flink vist du klarer å vente:)
Tuddilidu Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Hva med å ta en blodprøve? Kanskje du kan spørre legen din om en rekvisisjon. Det kan faktisk vises 5 dager etter eggeløsning i blod. Da stiger Hcg i blod. I urin tar det lengre tid. Lykke til! :-)
racine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2010 det har du rett i.:)ja, nå skal jeg jo på sjekk igjen 1 desember, så får bare kanskje smøre meg med tålmodighet å vente til det. da får jeg jo innvendig ultralyd igjen. men hva tror dere?helt seriøst?
racine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2010 også har jeg menslignende smerter som kommer å går hele tiden.hadde det forrige uke, så ble det borte litt. så kom det tilbake nå igår og idag. merkelige greier.
racine Skrevet 22. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2010 fant ut av ting nå da. fikk mensen på morgen idag, så ikke noe knøtt desverre. men like greit siden jeg ikke har hatt mensen siden juni. så da krysser vi fingrene for at det vil klaffe snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå