Gå til innhold

Når kan jeg begynne å glede meg?

Anbefalte innlegg

I morgen er jeg 7 uker på vei. Jeg fortalte det til søsteren min og hun sa "Oi..det er kanskje litt tidlig å gratulerer? Sikkert greit å ikke være altfor positiv...det er jo ikke alltid det går bra." Jeg kjente at den gleden jeg hadde datt ned i magen et sted. Ble skikkelig skuffa! Jeg har aldri vært gravid før, har gledet meg til å bli det og nå vil jeg jo være glad! Er det slik at jeg burde holde de følelsene unna til jeg er 12 uker på vei? Blir ikke akkurat en bedre ventetid hvis jeg skal være redd og innstilt på det verste... Noen som har det på samme måte?

Har legetime den 14 desember. Da er jeg 10 uker på vei. Tas det ultralyd hos fastlegen eller blir jeg henvist derfra? Orker ikke denne bekymringen...

Fortsetter under...

Hei

Kjenner veldig godt til disse følelsene du snakker om, heldigvis sa ingen i min famile slike ting, men hørte fra venner og bekjente. Jeg ville også fortelle tidlig, jeg syns jo det var så spennende. Så mitt råd til deg er helt klart, GLED DEG OVER DET NÅ! Om noe skulle skje, mot formodning, så har det iallefall gitt deg glede og det merker det lille knøttet i magen din. I tillegg blir man mer avslappet av det, enn å bekymre seg. Det er stressende for dere begge (om det er en der :P ) Jeg er nå i uke 22 og har enda ikke sluppet bekymringa helt, det kan alltid skje noe, selv når man er 20år gammel. Så slapp av, kos deg, nyt livet og viten om at et lite vesen vokser og koser seg inne i magen din. Dette går bra vettu :) Det er iallefall slik jeg ser det. Lykke til videre :)

Tusen takk!! Det var det jeg trengte å høre! Og jeg skal jammen meg høre på deg og glede meg over dette! Heldigvis er min mann enig, så da er det bare meg det står på. Jeg skal tro på at dette går bra! Hvis ikke det gjør det er det en grunn til det, og som regel går det jo bra :)

Tusen takk!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...