Gå til innhold

Hva syns dere om dette guttenavnet???? spent ;))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det blir aaaaaaaaaltfor for supertrendy og klissete! Emil er i grunnen kult, men veldig poppis. Men bryr du deg ikke om det, så er det ikke noe stress. Leander synes jeg derimot er helt grusomt, og det gjør Emil mer klissete også. :S Rent objektivt synes jeg for øvrig at det blir litt håpløst at fornavnet slutter på samme bokstav som neste navn begynner på.

Annonse

Tusen takk for alle svar ;)))

Utroligt kjekt å høre hva andre syns....Jeg elsker navnet Leander, er bare i underkant av 800 stk som har dette navnet, mens emil vil pappen ha men her snakker vi om navnet Emil som ligger på topp 3 lista å d like jeg ikke...så tenkte da vi kunne sette disse navnene sammen...så ble begge 2 fornøyde ;))

Pappen har selv dobbelt navn, hverken jeg eller jentene ha 2 navn...

Må nok være i tenkeboksen enda på navnevalget.....liker Matheo og jeg ;))) men er ikke aktuelt , ingen av dem andre 3 som liker d ;/

Annonse

Glem ikke at omtrent alle de 800 har fått navnet de siste årene. 161 bare i fjor. Og i tillegg kommer da alle de som har det som mellomnavn (og DET er mange fler), så plutselig var det poppis allikevel. :P For eksempel er det hele 53 som heter Noah Leander, 11 som heter Lukas Leander, 14 som heter Lucas Leander, 22 som heter Isak Leander, 11 som heter Elias Leander, 13 som heter Theo Leander og (hold deg fast) 4 som heter Emil Leander. Jeg blir overrasket hvis ikke 99 % av disse er født på 2000-tallet.

Når det er sagt: Det viktigste er selvfølgelig at du liker det. :)

Syns ikke det var spes fint, å det er bla pga det som allerede er poengtert: EmiL Leander...

Syns begge navnene er fine hver for seg, men sammen klinget det bare ikke. Poppisnavn kanskje, det er det jo såklart en grunn til, men sammen ødela de hverandre..

Hva med å lete etter flere navn? Skrive lister og sammenligne, kanskje dere plutselig finner ett feller favorittnavn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...