ups..nummer4 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Hva har dere les og hva tror dere ? Hvor ofte skal vi ha oss i dagene før el ? Jeg har planlagt et lite maraton med sex 1- 2 ganger daglig dag 10- 13
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 1-2 ganger daglig er vel i utgangspunktet ikke anbefalt, men om dere ønsker og har lyst, kjør på hehehe =) Det som blir anbefalt de fleste plasser jeg har lest er annenhver dag i uken rundt el. Nå skal det sies at vi har prøvd det meste. Flere ganger om dagen, en gang for dagen, annenhver dag uten at det klaffet. Denne gang hadde vi sex på dag 10 og 15. (Har hatt før og etter de datoene også, men det har ikke passet med el) Ikke noe mer enn det. Det er denne pp jeg ble gravid, faktisk den pp vi har hatt minst sex av alle pp. Ironisk?? Jupp. Så jeg vet jo at jeg ble gravid på dag 10 ;o)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Det sies at om en har sex hver dag så skal det være rikelig, og også annen hver dag i perioden rundt eggløsning skal være nok. Har lest noen steder at en bør "spare" mannen frem til de dagene du er mest fruktbar og blir litt frustrert av dette...jeg klarer nemlig ikke å spare på han, for jeg syns han er så god;) Om det tar lang tid og det ikke klaffer, får vi heller "spare" litt på han... Lykke til til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå