Lexi79 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg har begynt å få menssmerter for par uker siden. I dag varer de hele dagen og er ubehaglig, ikke mye vondt. Det føler ikke som kynnere fordi magen ikke er hard. Må jeg være bekymret at det er modning på gang eller er det bare kynnere? Forrige svangerskap fikk jeg slike smerter par uker før fødsel. Jeg skal til jordmor på tirsdag så jeg vil spøre henne. Men kanskje dere opplever det også?
fumi110111 Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Kjenner noe av det samme, er i uke 33. Kjennes som menssmerter som stråler nedover bena. Litt ulikt menssmerter siden det forsvinner igjen og kanskje kommer tilbake senere samme dag, når jeg blir sliten eller neste dag.
nr 4 i magen på overtid Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Har også hatt mye menssmerter i dette svangerskapet... Spesielt i starten (de 12 første ukene,) men har hatt det jevnt og trutt hele veien. Forrige mandag hadde jeg det igjen, og da blødde jeg litt også. Var på kontroll et par dager etter og da ser alt fint ut. Er 33+3. Har du flere svangerskap bak deg? Har en mistanke om at dette fenomenet blir verre og verre for hver graviditet, samme som at det er vanlig å ha flere kynnere jo flere svangerskap. Ring føden hvis du er usikker eller engstelig. Bedre å ringe en gang for mye. Lykke til videre iallfall:)) Ha en fin kveld:)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Jeg har også vært plaget med menssmerter innimellom. Spesielt i dag, faktisk, såpass at jeg har blitt liggende på sofaen og synes synd på meg selv Kjenner det best i ryggen jeg da, og nederst i magen. Er 33+4 idag. Hvis det plager deg veldig ville jeg ringt føden, ellers kan du jo ta det opp med jordmor på tirsdag. Er førstegangs da, så jeg vet egentlig ikke hvordan dette skal føles. Men regner med at jeg skjønner om det er noe på gang
Lillemy89 Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 jeg er i uke 34+1 nå. og har hatt veldig mensmurringer en stund nå. for to uker siden så kom det litt blod samtidig. og ringte føden da. da fikk jeg beskjed om at det var ting som skjedde. siden jeg hadde kort livmortapp og var moden sa de. så hos meg ble det lungemodningssprøyte og stopping av fødselen med drypp og to tabletter. og på sengeleie nå. er ikke meningen å skremme, men det er bedre å ringe en gang til føden for mye om du lurer på noe. jeg er iallefall glad jeg ringte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå