Gå til innhold

På besøk fra BIM - fødselstegn før vannavgang/rier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skikkelig vonde nedpress i dag, masse liv i magen, endret farge på utflod (brun/rosa aktig) - utflod har kommet mye på en gang og ikke jevnt som det pleier (sorry - ekle detaljer), hatt vondt i korsryggen de siste dagene...

Kan dette være tegn på at fødsel ikke er mange timene unna?

Blir veldig glad for å høre deres meninger - og gleder meg til å joine dere her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, slimproppen min gikk 8 dager før fødsel. 4 dager før fødsel hadde jeg en hel dag med "rier" og skikkelig nedpress, var så ille at vi var på vei til sykehuset da vi jo trodde at det var NÅ :) Men det var det ikke og riene holdt opp i 22 tiden. Kvelden før fødsel hadde jeg gijen skikkelig nedpress og vondt i ryggen og gikk for å ta meg et bad og mens jeg ligger der hører jeg merkelige boblelyder fra magen. Tenkte at det var noen merkelige lyder, men slo meg til ro med at det nok bare var gass, turte ikke si noe til mannen min siden jeg hadde ropt ulv ulv før :)

Så klokken 5 om natten gikk vannet mitt og avsted til føden med oss og herlige lille nurket mitt kom til verden :D

Han ble født 3 uker før tiden forresten.

Hadde i ukene opp mot fødsel MYE nedpress og tenkte at hvordan ialledager skal jeg kunne gå sånn her til termin.

men lykke til hvertfall, er sånn en fantastisk opplevelse og jeg gjør det gjerne igjen :)

Skrevet

hei

min slimpropp gikk ca 6 timer før fødsel. jeg hadde mange sterke kynnere og nedpress en uke før. Gikk opp noen trapper på frogner parken 2 dager før fødsel og da følte jeg at noe var helt nede som om noe skal ut noe tungt. etter 2 dager kom lille prinsessen min hadde en kjempe kjempe raskt fødsel. Kl 22:30 gikk vannet og kl 11:30 kom første rien som var ikke så sterk. og kl 01:04 kom hun til verden.

lykke til og gled deg til den vakkreste dagen i ditt liv. Jeg har to barn hun lille er 4 mnd gammel og har så lyst til å bli gravid igjen for å oppleve det igjen, men det er nok med de to ikke sant?

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Den siste uka før vannet gikk hadde jeg en del nedpress/stikninger og rød/brun/rosa utflod. Så en dag gikk vannet...:-)

Lykke til med fødsel og baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...