Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her? Når var det skulle igang i St. petersburg? Og hvordan går det med det andre prosjektet deres? Er dere i mål snart?

Jeg har vårt i kontakt med Penny på Serum i Athen. Hun anbefaler sterk hysteroskopi dereom en har hatt mange negative forsøk... Og de gjør visst en mer omfattende undersøkelse/utskrapning enn det de utfører her i landet. Har du gjort det? På klinikken dere nede anbefaler de også at en tar en test av livmorslimhinnen, eller blod derifra for å utelukke en skjult chlamydia infeksjon som ikke vises på andre prøver. Om du går inn på fertilityfriends.com og på forum - Hellas - Serum klinikken. Det er virkelig MANGE som blir gravide etter å ha gjort disse tingene. Damer som har hatt masser av negative forsøk! Virkelig noe å tenke på for oss som har problemer med å lykkes...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo?? Regner med at du titter innom snart snuppa :))

Klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for tips, Mumrikken:):) Skal nevne det for gyn neste gang jeg har time.

Prosjektene våre går sin gang. Vi kan ikke gjøre annet enn og vente:)

Gratulerer så masse som gravid!!! Endelig!! Masse lykke til videre:)

Skrevet

Tusen takk Frøya! :))

Jeg kan bare si at jeg synes det er helt utrolig - og veldig uvirkelig... I likhet med deg, en haug av forsøk, både med egne egg og ED uten så mye som en skyggestrek (at jeg ble gravid på egenhånd, utenom forsøk, og mistet, teller ikke), og etter å ha møtt Penny på Serum i Athen sitter det kanskje to på første forsøk!! Noe å tenke på synes jeg da. Nå har ikke jeg tatt hysterosopi enda, det skulle være neste steg om vi ikke lykkes denne gangen, men det håper jeg jo nå at jeg slipper :) Slimhinne på 11 mm hadde jeg denne gangen til og med - men det er en annen historie.

Håper det står bra til med dere Frøya, drømmen kommer vel nærmer oppfyllelse for hver dag nå :)) Men ventetiden er uansett uutholdelig, det vet vi vel det meste om!

Klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...