Gå til innhold

Får jeg snart en ny sjangse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen se om jeg snart blir gravid igjen?

Fødte en nydelig dødfødt gutt til termin 26.09.10. Er selv født 23.12.74

På forhånd takk.

;-)

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei, så trist å høre om dødfødsel :( Klem til deg! Jeg ser ikke noe før november neste år, men tror det muligens er fødsel jeg ser! :) Hvis jeg rekker det kan jeg ta en ny titt på søndag. Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Hei zazzy.

Tusen takk for svar. :-)

Så bra at du ser en fødsel i november (selv om jeg håper jeg blir gravid så snart som mulig). Har EL til uken, håper håper håper.....

Flott om du vil se på nytt på søndag, tusen takk.

Klem

Skrevet

oisann, nå ser jeg gravidtet nå! altså som i NÅ! hehe, tror du har god sjans om dere kjører på til uken ;) kan evt se på nytt når det nærmer seg ikm hvis du minner meg på det..men kom opp ganske tydelig her! Håper jeg har rett og at jeg ikke gir deg falske forhåpninger! Lykke til :)

Skrevet

Oh my god!! Det hadde vært helt fantastisk!! Krysser alt jeg har (utenom bena hehe).

Tusen takk for at så på meg. :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei Zazzy.

Ville bare si at jeg ikke har blitt gravid enda. Krysser nå fingrene for at det du sa om fødsel i november stemmer, og at jeg da blir gravid denne mnd. :-))

Skrevet

får opp at du blir gravid i mars/april jeg.

Skrevet

Tusen takk for at du så på meg. Hvis jeg blir gravid i mars, så blir det også fødsel i november siden jeg vil bli satt i gang noen uker før termin. Dette blir spennende, håper håper..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...