HF79 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Hei damer da er jeg 28+1. og triller inn her med min lille mage. Ikke blitt så stor enda. Merkelig nok. Har sett frem til dette etter å ha vært inne på 2 trim. såååååååå lenge. Var på plantasjen i dag og kjøpte et lite juletre i potte, med glitter og små pakker på. No skal det begynne å pyntes.:). Håper det står bra til med alle dere, og at vi skal få det kjekt her inne........
Dette er lykken på jord! Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Hei og velkommen!! Kjenner følelsen din! Så kos med juletre, det hørtes veldig fint ut. Her går det i småplanlegging og redebygging og det er så koselig! Er 31 uker på vei (i morgen) så nå begynner det å bli mer og mer virkelig. Kos deg med juleforberedelsene nå før jul, den gjør ventetiden kortere!
Gulljentene Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Velkommen trillende hit Vær glad så lenge du ikke er så kjempestor - irriterte meg grønn lenge over at folk hele tiden kommenterte at magen min var så liten - ble brått slutt på det for rundt 1-2 uker siden, er kjempestor/høy mage nå og må nesten spy når skoene skal på, ekkelt å bøye seg bare litt fram! Jeg skal få hjelp med advents/julepyntinga av bestevenninna mi som kommer på besøk på torsdag til uka Sikkert lurt siden jeg har 2 uker til termin idag Skulle jeg havne på føden så har hun sikkert dekorert ferdig til jeg kommer hjem derfra kjenner jeg henne rett
nr 4 i magen på overtid Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Velkommen:) Lykke til med siste innspurt og alle forberedelser til jul:) Jeg pyntet huset i går:) Himla koselig... og tida går veldig fort:) Ha en fin kveld:)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Hei hei! Velkommen! Håper du vil trives her Det skumle (synes jeg) er at tiden går fortere og fortere jo lenger ut i 3.tri man kommer... Så koselig lite tre du har funnet! Her blir det minimalt med julefeiring i år siden det nesten kræsjer med termin (7 jan), men det hadde jo vært koselig å investere i noe sånt Må spørre om noe som kanskje er litt dumt.. Var du med på treff i Trondheim forrige fredag? Synes jeg kjenner igjen nicket, men jeg er så elendig på å huske
HF79 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2010 Hei. Jupp det var nok jeg som spiste opp oreo kaken.heheheheh. Rakk toget iallefall. Var veldig kjekt å snakke med andre som er i samme situasjon. Var det du som og hadde oreo kake????? Ikke så lett å huske hvem som er hvem i slike situasjoner. Driver selv å rydder litt for å få ting på plass her. Skal ha et rom nede i huset, slepper jeg den stygge smale trappen. Kan bli kjekt det. Skal bli godt å få all julepynten på plass og, er koslig med slikt. Håper alt står bra til der, her går det nok unna:). Om du vil ha mob. nr. mitt kan du bare si ifra. Kan jeg sende det privat, om jeg finner noe mulighet for å sende det privat. hehehe.
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Åh, nå ble jeg litt stolt over husken min, hehe Du har rett i at hvem som er hvem går en litt hus forbi i en sånn situasjon... Jeg spiste kyllingsandwichen, satt ved siden av deg Oreokaken så forresten helt nydelig ut, så det var nok litt greit at vi ikke ble lenger, for da hadde jeg bestilt en Var veldig koselig å treffe flere som er på samme vei! Godt å høre at du rakk toget! Vi dro ikke så lenge etterpå, men avtalte nytt treff 15 desember Har du også en skummel trapp? Jeg slipper dessverre ikke unna vår, men skal sørge for skikkelig belysning i alle fall. Vil helst unngå å tråkke feil med noe så dyrebart i armene! Koselig å utveksle mob nr, så kan vi jo ringes om vi er i byen Vi har vel omtrent like lang vei fra hver vår ende
HF79 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2010 mmmmm Ja. kylling sandwich. Det skal jeg ha neste gang kansje.heheheh. Jupp. hvordan skal en kunne dele mob. nr.privat da?? Jeg dukker gjerne opp 15 des. om jeg har muligheten da. God unnskyldning for å ete ute igjen. heheeh
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 Vi får bytte, du kan ta kyllingsandwich og jeg kan ta oreokake Skal sende deg en pm jeg, den dukker opp på din egen side
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 21. november 2010 #10 Skrevet 21. november 2010 Haha nå lovte jeg litt for mye tror jeg Må se om jeg finner ut av pm systemet Men skal prøve hardt!
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 23. november 2010 #11 Skrevet 23. november 2010 Hmm, ser du har svart her, men jeg får det ikke opp! Lurer på om noe av problemet med pm ligger i at du ikke har opprettet en profil? Får iallefall beskjed om at du ikke har noen profil.
HF79 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2010 Hei da har jeg opprettet min profil og da er det bare til å sende meldinger i hytt og pine.:).
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 Sendte deg en melding for en dag eller to siden, vet ikke om du fikk den? Kan hende det var jeg som tulla til noe...
HF79 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 25. november 2010 Hey. da har jeg sendt prv. meld. til deg. Alt er er bra og kaldt.hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå