Gå til innhold

når hverken rod stewart eller tørketrummelen hjelper

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille mini her har ikke sovet siden i morges. Han sovner ved puppen men når jeg legger han i vogna, går det et par minutter også er han våken igjen og vil ha mere pupp. Har ikke gjort annet idag enn å amme, samme i går, men da sloknet han i 3 tiden. Er det vanlig at når de har økedager, så sover de mindre eller ikke i det hele tatt på dagen?

Han har sovet som vanlig i natt, dvs sover 2 timer i strekk, amme, så sove 2 timer igjen.

vanligvis sovner han som et skudd når han hører på tørketrummelen/vaskemaskinen eller musikk, men ikke i dag.

Han er 3 1/2 uke

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Syns det høres ut som at dere bare skal legge dere i senga sammen resten av dagen jeg. La han ligge ved puppen din og amme/sove, så kan du kanskje lese et blad eller noe? Høres jo veldig ut som økedøgn. Min ammet veldig hyppig da har var så liten, så jeg merket liksom ikke noe til disse økedøgna, men dagene variere veldig! Noen dager sov han masse, andre dager var han veldig mye våken osv. Det eneste jeg kan si er at dagene med en så liten baby er veldig uforutsigbare, alt er liksom lov! :-)

Skrevet

hei, at jeg ikke tenkte på det før, burde bare lagt meg sammen med han for lenge siden. Lesing blir det jo ikke noe av for tiden, så kjempebra ide :) Kommer til å gjøre det neste gang, kose dag i senga :)

han har forresten sloknet nå og har sovet i 1 time, måtte gi opp for søvnen til slutt stakars liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...