Gå til innhold

Eh - er dette fødselstegn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skikkelig vonde nedpress i dag, masse liv i magen, endret farge på utflod - utflod har kommet mye på en gang og ikke jevnt som det pleier, hatt vondt i korsryggen de siste dagene... Noen andre som har det sånn?? Kan dette være tegn på at fødsel ikke er mange timene unna? har 13 dager til termin så blir litt overrasket om det skal skje allerede nå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt omtrent alt det du beskriver idag ;) Har 14 dager til termin, så tviler på det skjer noe ennå :/ Kanskje det er fullmånen som gjør oss i ulage...? Men det er jo absolutt lov å håpe :D

Skrevet

Hehe.. denna fullmånen var ikke noe effektiv annet enn at det var en litt annerledes dag i går hvertfall :) Men ja, kanskje det er fødselstegn! Eller kanskje det er ca 2 uker til fødselstegn? ;P ;) Får fortsette å gå litt turer hvertfall, for var det som utløste nedpress og kynnere hos meg i går tror jeg :)

Skrevet

var litt rar i magen i går når eg la meg og hadde stikkninger i magen i dag når eg våknet er vel ingen tegn det vel?

Skrevet

tja.. vi får vente å se :) er jo uansett ikke lenge til terminen vår nå! :)

Skrevet

Det dere beskriver er nok tegn på at fødselen vil skje innenfor de neste 4 ukene...;) Lykke til med veeeentetiden.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...