Gå til innhold

ang fostervann lekkarsje!

Anbefalte innlegg

har sittet å lest det meste jeg har kommet over fostervannlekkarsje og blir liksom ikke klokere jeg!

Er i uke 19 nå. Har siden begynnelsen av svangerskapet hatt mye utflod, men de siste dagene har jeg opplevd at det i tillegg til utfold opplever at trusen blir litt våt. Er ikke snakk om mye men nok til at jeg begynner å tenke at det kan være fostervann! kommer ikke hele tiden, men når det kommer så kommer det i forbindelse med utflod også!

Burde jeg bekymre meg? Skal til legen på svangerskapskontroll på tirsdag... har legen mulighet å se om det er en åpning og om det eventuellt lekker fostervann?

har ikke noe vondt eller noe sånn...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142586804-ang-fostervann-lekkarsje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare sånn med en gang: det er helt vanlig å ha masse utflod i svangerskapet, noen føler at det nærmest renner!

men allikevel, jeg hadde nok sagt til legen hva du føler.. Slik at han kan sjekke deg, evt sende deg videre. Du kan også ringe fødeavdelingen din for å høre.

Lykke til!

De kan vel kontrollere om det er lite fostervann på UL.

Jeg opplever ofte det samme som deg. Når jeg er på to kjennes det nesten ut som jeg tisser før jeg tisser om du skjønner, haha..

Og jeg opplever aldri dette når jeg ikke er gravid.. Tror det er ganske vanlig med masse utflod i sv.skapet.

Hør med legen om du er bekymret. De kan kikke opp å se om livmorhalsen er lukket iallfall..

Har det sånn jeg og, innimellom blir det litt vått i trusen. Men det har vært perfekt fostervannsmengde på hver ul jeg har vært på, er 27 uker.

Men er du bekymret er det best å sjekke det.

Kan jo være at mini sparker mot blæra di og da uten at du merker det enda. Jeg var nemlig på kino idag, og da fant lillegutt ut at det var gøy å sparke mot mammas blære. Trodde først vannet gikk jeg og fikk full panikk, men så kom det liksom ikke mye, og han sparket og holdt på langt nede. Innimellom var jeg sikker på at jeg kom til å tisse på meg. Harry potter er LAAANG film når noen bruker blæra di som fotball....slutten av filmen begynte han å sparke rundt navlen istedet og da forsvant hele lekkasjeproblemet ;o)

Det hender vist mot slutten at de kan sparke så hardt i blæra at man tisser på seg.

Men for å være på sikkre siden kan du snakke med legen din.

ja det kan være for har ikke luktet noe spesielt av det som har kommet, men merket at trusen jeg hadde på meg i går hadde stivnet akkurat der det våte og utfloden hadde kommet i går... merket det ved en tilfeldighet da eg skulle legge klær i vaskemaskinen....

hehehehe.. måtte bare le da jeg leste innlegge ditt... trur ikke du kommer til å få en harry potter fan sia han finner andre ting som e mye mer spennende;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...