Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med smaksprøver på ris/banan grøt forrige uke. Han var da nesten 3 mnd og tre uker. Stor gutt på 7,5 kilo som ville ha pupp annen hver time døgnet rundt, så da ville jeg starte litt før 4 mnd med grøt, og det hjalp!!

Ga bare 1 ts om dagen i 4 dager, men fra i går har han fått 2 ss 2 ganger om dagen! Og han elsker det!! Litt skeptisk de første dagene,men nå gaper han fornøyd etter mer!!

Skrevet

Gav først Holle risgrøt, nå får han Holle Hirsegrøt. Jeg synes faktisk hirsegrøten er veldig god. Holle har ikke tilsatt melk i sine produkter, og man kan blange grøten enten med mm eller mme :) Jeg hiver også i en raus skje med sviskepurè og slik fersken (?) dessert fra Hipp. Han eter nå 1/4 porsjon, men det har vært mye frem og tilbake pga sykdom etc. da har han kun villet ha pupp. Vi har tuslet med grøtsmaking i snart en mnd. Så her går det sakte ja.

Skal snart få potetstappe av potet og mm, gulrøtter og kålrabi av samme. Blir spennende å se hvordan han liker dette :)

Han er 5 mnd.

Skrevet

Begynte da han var 3mnd og begynte med risgrøten fra Nestle.

Skrevet

Begynte ved like etter 5 mnd. Har gitt både risgrøt fra Holle, hirsegrøt fra Holle, risgrøt med banan fra Nestle og Havregrøt med ris og hvete fra Neste. Sistnevnte er den eneste jeg har fått gutten til å spise.. Noe som er helt greit, for det er den rimeligste og den enkleste å blande :-)

Jeg er enig med at hirsegrøten er kjempegod! Fatter ikke hvorfor han ikke liker denne?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...