Mammahjertet <3 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Lille snuppa mi blir 4 mnd 4. desember. Hittil har hun bare holdt på med ranglene og babygymmen sin. Men nå skal aaalt inn i munnen. Så babygymmen blir hun bare irritert på siden hun ikke greier å dra lekene ned til munnen. Og ranglene er ikke så spennende virker det som. Når blir babyene flinkere til å kose seg litt med lekene sine? Og hva slags leker har du til babyen din? Kom gjerne med gode tips eller linker til sider der de selger lekene Jeg synes det er så slitsomt at jeg må hele tiden underholde henne mens hun er våken. Hvis ikke så blir hun skikkelig selskapssyk og irritert.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Jeg har en liten følelse av at du bør ha litt god tålmodighet! ;-) Men unger er forskjellige da. Min er bare 5 mnd og han elsker å ligger på magen og sutte på en pingvinrangle... Nå klarer han heldigvis å ligge lenge på magen uten å klage, så den ene yndlingsrangla hans fungerer fint som "barnevakt" slik at jeg f.eks. rekker å gå på do... :-) Ellers flytter jeg har litt rundt, slik at han ikke rekker å kjede seg. Han ligger på matten sin på gulvet, litt i lekegrinda og så bruker jeg gjerne litt tid med han enten i sofaen eller nede hos han på gulvet. Jeg har et inntrykk av at mange barn blir litt mer selvstendige i leken når de begynner å krabbe, men samtidig, når de krabber må jo vi gå etter å passe på at de ikke rører ting de ikke skal røre..! ;-) Jeg har sansen for lekene fra www.tumleplassen.no
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 har det AKKURAT slik som Junigull:) Han er 7,5mnd og ligger som regel i lekegrinda og koser seg eller på gulvet med noen leker(på magen). Bruker også en del tid med han i sofaen eller på gulvet med han:) Han driver å kaver på magen, drar seg rundt med henda(bare rundt seg selv) og spreller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå