♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg bruker saueskinnspose i vognen..det jeg lurer på, er om denne er like varm og holder like godt på varmen som voksi pose? eller bør vi gå til innkjøp av voksipose nå som det virkelig begynner å bli kaldt ute?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Saueskinnsposen er jo kjempegod og varm den egentlig, men jeg personlig syntes at den ble litt for åpen oppe ved hodet, og følte derfor at den ble litt kald og trekkfull likevel.. Kjøpte meg derfor en Odenwalder dunpose istedet, som er supervarm og god, med snøring på toppen, slik at det blir lunt og godt rundt babyens hode også=)
Gjest Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Jeg har hverken saueskinn eller voksi. Men en vanlig foret dynepose i vognen. Oppi der ligger mini på sauskinn som jeg har puttet oppi. Og har plass til ullpledd i posen. Samt at hun ligger godt påkledd da... Hun er varm og god... og blir det oppover og over minus skal de helst ikke ut alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå