indigo25 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Er nå litt over 3 uker siden fødsel og fremdeles blør jeg. Etter barseloppholdet på sykehuset ble det mindre og mindre blødning, deretter på 12 dag kom det kraftig blødning som varte i to døgn ( noe som visstnok er normalt når såret etter morkaken løsner) Hadde regnet med at det nå skulle komme sånn brunt blod igjen, og det gjør det forsåvidt, men av og til synes jeg det er friskere i fargen..sånn mørkerødt. Blir redd for at det erunormalt, men det lukter ikke annerledes enn det har gjort...noen beroligende svar her- tenker på infeksjon i livmor og div jeg...
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Jeg syns det høres vanlig ut jeg. Selv blødde jeg i 4 uker og var av og på i 3 uker, altså i 7 uker tilsammen. Og det var variasjon, for å si det pent! :-) Så lenge du ikke opplever noen smerte av noen slag, så er det nok ingen grunn til å være nervøs.
Gjest Aprilbaby <3 Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Tror ikke det er noe å bekymre seg for... Selv hadde jeg etterrier og blødde i nesten 3 mnd. Ble undersøkt, men alt var normalt.=) Etter ca 2 uker så løsner skorpa, og det vil da begynne å blø igjen. Helt normalt. Så det er nok det du har opplevd. Så lenge ikke det lukter annerledes og du føler ubehag vil det nok gi seg til slutt. Spør på etterkontrollen hvis det ikke har gitt seg til da. =) Alltid greit å være ekstra nøye når det gjelder ting nedentil synes jeg, hehe. =)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Jeg blødde i 8-9 uker... Masse den første uka, så avtok det litt, før de kom masse etter 4-5 dager ca igjen. Så avtok det litt og jeg blødde sånn normal mengde i 6-7uker.
ønsker nr 3!!! Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 jeg blødde i 14 uker. men alt var normalt 8 uker med frisk blod og resten brunt og rosa. Jeg var også redd for at det er infeksjon og dro til legen men hun sa at hvis det hadde vært infeksjon da hadde det vært smerte i tillegg
indigo25 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2010 Puh! Puster lettet ut..er så lett å bli litt på tuppa hvis alt ikke er helt etter boka hvis dere skjønner.. Det høres jo ut som dette med renselse er veldig individuelt som alt annet og da er det nok ingen infeksjon her i gården:) Takk for fine svar, hyggelige dere!
LittLykkelig Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Æsj syntes renselsen var så ekkel jeg.. Skifta ofte i farge og utseende her. Så jeg tror det meste er normalt. Med mindre det er grønt og lukter giftig avfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå