#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg har to gutter fra før og nå har jeg funnet ut at jeg får enda en til.Ble sikkelig deppa,alle har mente og sakt at jeg kommer til og få ei jente.Alle som har spådd meg har sakt det også. Vet at man skal være glad for at man får barn og at de er friske osv,men kan ikke noe råd for at jeg er deppa for at det er en gutt i magen og ikke ei jente.
Gjest Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 ååååå huff....skjønner deg i grunn..! Skal du prøve engang til da? Kjenner ei som ikke gav seg for hun fikk en gutt, hun hadde det altså motsatt som deg, med tre jenter så prøvde hun en gang til, det ble enda ei jente, og femte gangen kom en gutt!! Noen gir seg aldri...men fem barn, for å få en gutt....jeg tror kanskje jeg hadde gjort det samme gitt!!
eskil2687 Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 HERREGUD sier no jeg. Jeg har 4 gutter fra før og NÅ kommer endelig jenta. Men det er da virkelig ikke noe å sutre for,du må være glad bare ungene e friske sier nå jeg. Slutt å syt!!!!!!!!!!!!!!!!!
paper Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 "Alle har ment og sagt atjeg skal få ei jente.."- SORRY, klarer ikke ta deg seriøst..isåfall har du et problem som krever myyye mer enn svar og råd du kan få her inne:)) ER dette virkelig seriøst, vel da syns jeg veeeldig synd på deg:((((
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Vær heller glad for at ungen er frisk:) kanskje får du ei jente en dag:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2010 det jeg mener er at det er lov og være litt deppa.Dere trenger ikke og bli litt hissig.Jeg har verdens skjønneste gutter og vet at jeg kommer til og bli verdens stolte 3 barnsmamma når denne gutten kommer.Men det er lov og bli skuffet,det tar sin tid og venne seg til det. Og er inne mener jeg det er lov til og få tømme hjerte sitt litt uten og få slike tilbakemeldinger. Jeg vet at jeg skal være glade barna er friske,jeg har har alt en sønn som er "syk" så jeg vet hvor viktig det er.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Skjønner deg jo litt jeg da. Jeg fikk beskje om gutt første UL (privat) Og ble super glad, jeg ser på meg selv som guttemamma typen og gledet meg stor til en liten rakkerunge. På ordinær UL et par uker senere viste UL helt klart en jente, da ble jeg faktisk litt skuffet. Tabu og si jeg vet det, men da måtte jeg venne meg til noe helt nytt og mine ilusjoner måtte omgjøres. Nå har jeg vent meg til det, og elsker lille jenta i magen min <3 og nyter hvert eneste spark og er så glad hun er frisk og rask. Fikk skyldfølelse over at jeg ønsket gutt. Men babyen i magen har alltid vært like ønsket. Men vanskelig å omstille seg når man har et håp. Men du kan jo få enda en etterhvert Nyt baby gutten din <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå