gedine87 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Nå e det snart slutt på dette maset om Norges blideste baby.. Kjenne eg glede meg sjøl... hehehe.. Men nå har me låge så godt an heilt siden konkurransen starta, men ligge nå på 2.plass..!!! SÅ VÆR SÅ SNILL å stem på LOTTE... :) DÅ blir det mange gode og blide smil fra jentå mi framover..!!! :0) Det går an å stemme så mange gange dokk vil, så har dokk 2 min så STEM STEM STEM!!!! linken e: http://www.fem.no/2.186/stem-frem-norges-blideste-baby-1.6150 på forhånd tusen tusen takk!!!
Noregsgard Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Nå har jeg stemt 10 ganger. Håper stemmene kommer til nytte Lykke til!
Nicoline3 Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Da har jeg også vært inne og stemt en del ganger (ca 20) Hun var jo absolutt den blideste av dem alle.....og søtest!!!
Tredje drøm Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Har nettopp stemt mange ganger ) Kjempeherlig jente )))
gedine87 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2010 Tusen takk til dere alle!!! sååå snilt.. og takk for de fine kommentarene i tillegg..!!!!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Stemt ca 50 ganger i dag og 30 i går Hehe prøver så godt jeg kan å hjelpe deg;) Håper stemmene har hjulpet:) Lykke til!!! Herlig jente:)
gedine87 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2010 Så utrolig snilt!!! skal love deg de stemmene har hjulpet..hehehe.. tusen takk... spennende konkurranse da.. men kjenner jeg gleder meg til den er over også imorgen kveld.. har jo holdt på i nesten 3 uker... jaaaaaaaaiks..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Jenta di leder med 1 %
bitthen Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Ikke nå lenger, og det er bare 15 minutter igjen. For meg var Fredrik favoritten, men mannen min syntes jenta di var noe av det skjønneste han hadde sett, og hans stemme gikk til Lotte :-) (Han stemte fra en annen IP adresse så det ble registrert. Det hjelper ikke å sitte å trykke, de reg kun en stemme pr. adresse pr. dag regner jeg med Synes det kan bli uavgjort, så får dere sage senga i to Og nå har jeg dyttet opp innlegget ditt også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå