Gå til innhold

Sku ønske de små kunne lære å snyte seg! :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

stakkars lille,har vært tett i nesa i ei uke nå! Og da spesielt verst om natta! Han har enda ikke forstått at han må puste gjennom munnen når nesa er tett :) Blir sint når han ikke får puste som han vil, og vil ikke sove igjen :)

På dagtid gir vi saltvannspray, og av og til litt rhinox.. det hjelper. Sist jeg ga det på natta..løsna det så fælt i nesen at han holdt på å kveles i sitt eget slim! Ble røsket opp av senga og fort lagt på brystet og et kakk i ryggen.. så spydde han opp masse slim.... så det skal jeg ikke gjøre igjen :)

Så... sku ønske jeg bare kunne gitt han en kleenex og... "værsegod lille venn, snyt deg du :) " ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke fælt vel? Min har vært syk hele uka. Det er så fælt å ligge å høre at de har vansker med å puste, at det surkler i nesen og at det er ingen ting man kan gjøre for å få det ut. Ammer du? Morsmelk løser opp kjempebra :)

-de skjønner ikke at de må puste med munnen. Synes det er kjempeskummelt.

God bedring til tassen din.

PS: Du kan kjøpe slik snørrsuger på apoteket. Fikk den ikke til å funke på min, men det kan hende det ikke var nok snørr, heh...

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Nesesugeren fungerer helt utmerket på min sønn. Bare pass på å kjøp en som har myk gummitupp, de er mer behaglige. Det fins noen som er i hardplast og de er nok ikke like gode.

Skrevet

Der har vi nok årsaken til mine mislykkede forsøk. Skjønte liksom ikke hva folk skrytte av. Her skal det investeres i gummitupp! :) Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...