venter <3 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 stakkars lille,har vært tett i nesa i ei uke nå! Og da spesielt verst om natta! Han har enda ikke forstått at han må puste gjennom munnen når nesa er tett Blir sint når han ikke får puste som han vil, og vil ikke sove igjen På dagtid gir vi saltvannspray, og av og til litt rhinox.. det hjelper. Sist jeg ga det på natta..løsna det så fælt i nesen at han holdt på å kveles i sitt eget slim! Ble røsket opp av senga og fort lagt på brystet og et kakk i ryggen.. så spydde han opp masse slim.... så det skal jeg ikke gjøre igjen Så... sku ønske jeg bare kunne gitt han en kleenex og... "værsegod lille venn, snyt deg du " ..
bitthen Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Ja, er det ikke fælt vel? Min har vært syk hele uka. Det er så fælt å ligge å høre at de har vansker med å puste, at det surkler i nesen og at det er ingen ting man kan gjøre for å få det ut. Ammer du? Morsmelk løser opp kjempebra -de skjønner ikke at de må puste med munnen. Synes det er kjempeskummelt. God bedring til tassen din. PS: Du kan kjøpe slik snørrsuger på apoteket. Fikk den ikke til å funke på min, men det kan hende det ikke var nok snørr, heh...
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Nesesugeren fungerer helt utmerket på min sønn. Bare pass på å kjøp en som har myk gummitupp, de er mer behaglige. Det fins noen som er i hardplast og de er nok ikke like gode.
bitthen Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Der har vi nok årsaken til mine mislykkede forsøk. Skjønte liksom ikke hva folk skrytte av. Her skal det investeres i gummitupp! Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå