mandalay Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg har tidligere shoppet disse på Le Redoute, men det ser ikke ut som de har de lenger. Trenger altså hvite omslagsbodyer som man ikke trenger å ta over hodet- str 62. Takk:-)
venter <3 Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 på www.barnemix.no så finner du en oversikt over nettbutikker som selger barneklær har du sjekka ellos feks?
mandalay Skrevet 21. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2010 Verken HM eller Ellos har de på sine nettsider:-) Skal titte på barnemix. Takk for tips:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Kjøper sjelden klær på nett, men har ihvertfall fått tak i slike hvite omslagsbodyer på H&M sine butikker, gjerne i par med en farget omslagsbody (to stk for 99 kr)- sist kjøpte jeg en hvit og en lyserosa.
Gjest Aprilbaby <3 Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Lilleba har kjempegode bodyer. Dyre, men de varer døbbelt så lenge. da man kan regulere med knapper =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå