ønsker * magetroll <3 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 den går i fra navlen og nedover et lite stykke.. både jeg og sambo ser det.. noen som vet?
Anne Grete lykkelig 3barnsmor Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Mange gravide som får dette. Jeg er nå tredjegangs, og hadde sånn stripe når jeg gikk med andremann. Dette ble en gutt, og jeg hører flere si de har hatt sånn når de har fått gutt. Men dette er nok et tegn som med alle andre "kjønnstegn". Det stemmer for noen, men ikke for alle! =)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Helt normalt: http://mammanett.no/graviditet/plager_og_komplikasjoner/linea_fusca_stripe_paa_magen Jeg hadde det ved forrige svangerskap, men ikke denne gangen.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2010 hmm.. men jeg er da ikke (som jeg vet) gravid en gang.. prøver! men har lest at noen får strek tilig og noen rundt 2 tri..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Nei, da er det ikke så lett å svare på. Kanskje du skulle tatt en test?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2010 får vel bare gjøre det da.. men er ikke det litt tilig å få en slik strek?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 I første omgang ville jeg nok stusset på det ja, men hvem vet egentlig? Ønsker deg ihvertfall lykke til:o)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2010 skjer så mye rart med kroppen min fortiden at jeg blir helt gal takk
En Prins + Prinsesse Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 jeg fikk også en sånn strek sist jeg var gravid, da fikk jeg en gutt.. denne gangen har jeg ingen strek, å venter jente...
ønsker * magetroll <3 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2010 hvor langtvar du på vei da du fikk den? jeg har ikke testa enda, men tenker jeg venter en uke til med tanke på at jeg har produsert seint hcg tiligere.. så her står jeg, med en stripe på magen og skjønner iiingenting har lest at den som regel ikke kommer før i 2.tri
Plutselig_gravid Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Jeg fikk faktisk sånn strek etter fødselen sist. Mulig det har med hormoner å gjøre.Aner ikke. En venninne av meg har streken som første tegn på graviditet. På henne har streken dukket opp før IKM med alle barna.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 Jeg fikk denne streken tidlig. Før det hadde gått 3 mnd. Også ble den lengre etterhvert. Helt opp til puppene. Men det sies at hvis streken nedenfor navlen har en liten sving så venter man jente. Er streken helt rett venter man gutt. Stemte på jenta men nå er den nesten vekk og jeg venter gutt. hehe
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Jeg hadde en slik srek med nr 1, som ble en jente btw ikke med nr 2, som ble en gutt. NÅ blir det spennende om jeg får det i dette svangerskapet.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 22. november 2010 problemet er at at jeg ikke har pos. test da.. klarte ikke å lavære å teste selv om ikke ikm er før på lørdag.. men det er jo utroolig tidlig å få den.. men som det ble sagt lengre oppe, at det var ei som fikk det før ikm.. hadde det ikke i forge graviditet, men da mista jeg i 1 tri.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #16 Skrevet 22. november 2010 problemet er at at jeg ikke har pos. test da.. klarte ikke å lavære å teste selv om ikke ikm er før på lørdag.. men det er jo utroolig tidlig å få den.. men som det ble sagt lengre oppe, at det var ei som fikk det før ikm.. hadde det ikke i forge graviditet, men da mista jeg i 1 tri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå