Gå til innhold

Noen som har erfaring med festeblødning?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :-)

Skulle egentlig ikke i prøvinga før neste måned, men samboer var vist ikke helt enig til tider. En uforsiktig gang, kan jo være nok i teorien.

Jeg lurer på om noen har erfaring med festeblødning. Har lest litt om det, men følte ikke det sto så mye om det. Har hatt stabile lange (36 dager) sykluser siden pilleslutt for ca 4 mnd siden. Skal ha tr neste søndag, men har nå de tre siste dagene hatt litt blod på papir kun om morgen, inkludert i dag. Er mer rosa enn rødt. Kan jo også være tr som plutselig kommer en uke tidlig enn normalt, kan være så mye :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Dette lurer jeg litt på også. :-)

Hadde bitte litt helt lyse rosa på papiret i dag tidlig....... Og jeg som skal til akupunktør i morgen for å få igang mensen og el-syklusen igjen, hm.....

Skrevet

Jeg har 3 barn og har hatt festeblödning med alle 3. Dette kom ca 10 dager etter positiv el test. Kun litt rosa på papiret som gav seg i löpet av samme dagen som det kom :) Men det kan forveksles med at TR er på vei, men så gir det seg med en gang

Skrevet

Hei Super_betta

Har du tatt en g-test? Event. når skal du teste?

Jeg tenkte jeg skulle klare å holde meg til søndagen og ta en g-test på morgenurin da. Blir spennende.

:-)

Skrevet

Hei :-) Nei har ikke det, tenkte å ta en på søndag bare for sikkerhets skyld. Men ble skikkelig blødning med kjempe PMS smerter, så tror det var TR som kom skikkelig i gang. Har jo hatt stabil syklus på 36 dager 3mnd, men må virker det mer som det var før jeg begynte på pillen for 10 år siden. Nå denne mnd ble den på 29 dager da, samt smerter 1 dag og friskere blødning. enn det som har vært siden august. Så da er vi vell nå inne i vår første pp :-D Spennende ja! Da blir min IKM 21.des om sylusen holder seg på 29 dager.

Blir spennende å se hva du finner ut! :-) du har ikke fått TR?

Skrevet

Hei!

Jeg hadde festeblødning med nr 2, og hadde et "tørk" med rorosa blod på, og det var det, ca ei uke før IKM...

Skrevet

Hei.

Nei, fortsatt ingen TR her, så jeg er veldig spent nå. Har ikke hatt mensen etter fødselen i september (vi mistet vår nydelige gutt på termindatoen), så jeg vet jo ikke om jeg har hatt eggløsning heller. Jeg har bare hatt den lyserosa blødningen på søndag og mandag.

Jeg skulle jo egentlig til akupunktør på mandagen for å prøve å få igang syklusen igjen, men utsatte den timen............ :-)

Håpe, håpe.....

Lykke til videre med prøvingen.

Skrevet

Hadde festeblødning med min første datter. Fikk en ganske stor blødning en uke før ikm. Var på natt vakt og begynnte å blø. Det var såpass mye at jeg kledde på meg et bind. ( ble selvsagt forbannet for å få mensen EN uke før ikm når man hadde prøvd på baby ett år..) Kom hjem av nattvakt, kledde på meg ett nytt bind, la meg for å sove, men om da jeg sto opp var blødningen slutt.. Hadde litt smerter i magen også den natten

Skrevet

Hei CathB

Så trist å høre at dere mistet! Vi dobbelkrysser føtter og fingrer for denne måneden da :-) Er så kjipt når sylusen driver å tuller eller ikke kommer i gang, for vi er jo så spente på prøving. Skal følge me hvordan det går med deg her inne :-p Lykke til med dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...