Gå til innhold

vanskelig å velge :(

Anbefalte innlegg

jeg venter en liten gutt. og har slitt med navnet leeeenge.

jeg vil så gjerne kalle ham opp etter morfaren til stefaren min, som het Stener. men samtidid har jeg en stor kjærlighet for navnet Tobias.

Hva tror dere?

eller hva med Stener Tobias?

så har han selv mulighet til å velge mellom de når han blir eldre. (jeg har selv fjernet mitt 1. fornavn :P )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142585728-vanskelig-%C3%A5-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var fint jeg =) Noe som ikke "alle" heter, barnet ditt får ett navn som han kan være stolt av. Viss du synes det er fint og klinger bra med etternavn og det føles riktig så kjør på=D Folk vil alltid ha en mening uansett, MEN viss du kan si navnet med hevet hode og ett smil om munnen så har du funnet navnet til din duracell kanin ;D Valget er ditt=)

Eller når jeg smakte litt mer på navnet ble jeg litt usikker igjen.... Hørtes jo ut som Tobias`tenner!! (Tobias sine tenner.....!) Kanskje litt uheldig å ha samme sluttbokstav som begynnelsebokstav i det andre navnet....

*Hm, ikke lett dette her.... Kanskje du har andre navn du kunne ha tenkt deg bortsett fra Tobias? Sorry, jeg var vel kanskje ikke så mye til hjelp her..... Men jeg synes det er positivt med oppkallingsnavn! :)

hmm.. nei det er virkelig ikke lett dette..

men jeg tenker Stener Tobias klinger bedre enn Tobias Stener i allefall.. men jeg tror jeg kommer til å døpe han det men alikevel bruke Tobias som "bruksnavn"

høres ikke det greit ut da??

så er det jo litt opp til han om han vil bruke Stener når han blir eldre..

Annonse

Annonse

da tror jeg rett og slett at jeg har bestemt meg for at duracellkaninen min skal hete Stener Tobias.

men det er jo ikke sikkert han passer til det når han kommer ut :P hehe..

det gjenstår å se ;) men foreløbig så heter han det ;)

tuuusen takk for all hjelp!!!! <3

Stener er fint, Tobias er veldig "poppis" nå, så ville kanskje valgt et annet.. Hva med:

Stener Stein

Stener Stian

Stener Sulliman

Stener Moah

Stener Noah

Stener Melker

Stener Mann

Stener Jacob

Stener-Avar

Stener-Millian

Stener Londolph

Kanskje litt spesielle, men :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...