husmus &2 Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Hva slags sokker har dere i disse? Jeg tenker at ullblanding er dumt hvis de skulle bli våte? Og hvor varme er de egentlig?
camilla^ Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Jeg pleier bare å ha vanlige sokker i eller ullstrømpebukse i. Har to slag av nesnalobber, den vanlige med høye modellen og den har jeg ullsokker i når det er ekstremt kaldt ute og jeg skal være lenge ut. Har plass til ullsokker i de også. Også har jeg after-ski modellen, de har jeg aldri ullsokker i. De er akkurat passe og har ikke plass til ullsokker, har vokst en sko-str etter jeg fikk barn og de har ikke vokst med meg. Men de har blødt ullfor inni seg, så jeg trenger heller ikke ullsokker selv om det er veldig kaldt. Passe når det ikke er så kaldt, og varme når det er kaldt. Har brukt de masse inne på jobb også, så de regulerer seg selv. Jeg syns disse er kjempe gode og varme, beste innkjøpet jeg har gjort noen gang etter jeg ble voksen. Om de er så pene er en ting, men det bryr meg ikke for jeg skal ikke fryse. Husker de fra jeg var liten også, når andre frøs på bena var jeg god og varm. Kjøpte mange slike til ungene for noen år siden, kom over salg på de til 50kr stk så har mange kan man si. I fjor vinter kom ungene og maste om de for de frøs med de vanlige vinterskoene sine, så de ville ha på de VARME skoene. Ungene kan være dryppende våte i de, men de er fortsatt varme. Jeg føler meg bare litt klam om jeg blir våt i de, jeg blir aldri kald selv om de blir våte. Jeg vil annbefale deg enten den høye modellen eller after-ski i lav modell. (lurer på om man får after-ski i lang modell også, men er ikke sikker. Men da er sikkert denne veldig god. Den er litt mykere enn den andre, ikke like klumpete å gå i som den vanlige. men jeg stortrived i den vanlige "klumpete". Går ikke ut uten, får ikke snø i skoa og er varm oppover leggen. ) Ungene her i huset ønsker seg slike høye til jul, noe de har gjort i noen år men de må bare få store nok bein først....
Hufsla Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 men hvor kjøper dere de? Og hva koster de?
Mor Løvehjerte Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 http://www.zebra-as.com/avdelinger/nesnalobb
husmus &2 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2010 Jeg gadd ikke å kjøpe de på Zebra, men kjøpte de på skoringen. De koster "bare" 750 i butikken, så det er ikke billigere å kjøpe de på Zebra. Men, herlighet, til 50 kroner stykke! Det er jo helt utrolig! Godt å høre at de er så varme som jeg husker de var, synes det var litt rart når en forleden sa at de var ganske kalde. Jeg synes nemlig ikke Ecco skoene hans er spesielt varme, så jeg ville gjerne ha et ekstra par av noe slag. MEN, da tror jeg ikke vi bytter de. Mulig jeg trenger en størrelse større, de er jo helt ekstremt små i størrelsen...
Mor Løvehjerte Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Det står jo at man skal gå opp to størrelser fra sin egen størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå