Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer ivf hvis det ikke sitter denne gangen.( 3 ins)

spørsmålet mitt er, kan man etter insett rett tilbake i jobb?( som etter ins)

Eller skal man holde seg i ro noen dager??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat vært gjennom min første IVF, utak 18.november og hadde innsett i går. Det er ingen problem å dra tilbake på jobb i morgen. IVF er en litt mer krevende process på grunn av sprøytene og alle hormoner. Har vært litt mer sliten og kanskje litt mer emosjonell, men i fin form :-). Fikk sykemelding av gynokolog den dagen jeg dro ned til Danmark (18-20 november).

Skrevet

Jeg var i cph uken før Klar39 og mener også det er ok å gå tilbake på jobb samme dag. Jeg hadde litt vondt i magen selv med smertestillende for de tømte så mange folikler men tror sikkert jeg skulle klart å gå på en litt stillesittende jobb. Så i prinsippet blir det ved IVF to dagsturer til Danmark i stede for én. Selv benyttet jeg meg også av 3 dagers sykemelding og beskjed om "et lite inngrep" på jobben men det var mest fordi jeg hadde noen utfordringer med barnepass for 4-åringen min.

Lykke til, uasett hva du velger!

Skrevet

Jeg hadde innsett en fredag, og var litt glad for å ha helgen før jeg skulle på (ganske fysisk) jobb igjen. Mandagen var det ikke noe problem, og helgen hadde nok gått greit med litt smertestillende den og.

Skrevet

Takk for svar :-) Får høre med cfc om hva de mener jeg burde.

Men føler selv jeg like godt kan gå over til ivf,selv om det er en tøffere prosess. Tvi tvi til dere som ruger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...