Gå til innhold

Hvor mange skal føde på Lillehammer da ? :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har født både på Elverum og Lillehammer. Vil helst føde på Lillehammer denne gangen også, men tviler på om jeg rekker det. Har hatt 2 veldig raske fødsler,og frister lite å sitte i bil litt over 1 time med veer. Får bare se det ann, men førstevalget faller helt klart på Lillehammer.

Jeg har termin 26.april.

Annonse

Trollunge08+Trollbaby11 : jeg bor i Løten, midt imellom Hamar og Elverum. Har bare 20 min kjøretur til Elverum, men har bare dårlige opplevelser fra Elverum begge gangene jeg har hatt oppfølging derfra.

Fødte barn nr 2 på Lillehammer og ble motatt med åpne armer, med forståelse og behjelpelighet . Har bare gode ord å si om di som jobber på føden/barsel, helt klart store holdningsforskjeller på di 2 sykehusene, og alle jeg kjenner di akkurat det samme.

Skal også føde på Lillehammer og har termin 25 april! :-)

Har født der 4 ganger før + 1 i sykebilfødsel i Øyer da, for har også veldig raske fødsler! :-)

Er kjempetilfreds med føde og barselavdelingen på Lillehammer, og gleder meg til terminen i april! :-

Annonse

<3 Siste spire <3

Ja, kanskje det, hadde jo vært morro! :-)

Vi får følge godt med siste ukene i 3 trimester! :-)

Jeg bor 2 1/2 times kjøring fra Lillehammer og nr.3 ble født i sykebilen, det hadde nok helt sikkert dei 2 siste også blitt om ikke jordmor hadde lagt meg inn bare noen timer før, pga modenhet! :-)

Har dei 3 siste gangene hatt nesten smertefrie åpningsrier til ca 20 min. før full åpning og pressriene begynte, håper på en slik fødsel denne gangen også! :-)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...