Gå til innhold

Mindre spark fra prinsessa i magen.

Anbefalte innlegg

Har ei lita prinsesse i magen. Er 23 uker på vei, å fra uke 18 til nå har jeg kjent spark hele tiden, spessielt når jeg skal sove. Nå er det nesten INGENTING, så å si ikke noe i det hele tatt. Kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner noe. Er det flere som har det slikt? Er dette normalt tro? :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142585200-mindre-spark-fra-prinsessa-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevde dette forrige lørdag,da har jeg hadd tre dager med liite liv,fra turbo til rolig,..leste at man skal ikke kjenne drastisk endring i bevegelsene før at man skal reagere..jeg fikk panikk å ringte føden,fikk komme inn og sjekke i ctg..alt var flott,han har bare snudd seg og drevet gymmen innover isteden for utover mot magen.. snudde seg mens jeg hadde ctgen på magen :D

Men hvis du ikke får respons av iskalde søte drikker,dytting i magen evt så syns jeg du burde ringe føden..så slipper du å bekymre deg,bedre å ringe en gang for mye enn for lite.. :) ring uansett på døgnet :) de på føden er der for deg og barnet:)lykke til :) skriv en oppdatering da:)

Jeg har også hatt det sånn de siste dagene. Det var masse liv før i uken, og onsdag kveld kunne jeg og mannen min kjenne tydelige spark utenpå magen. Men så ble det stille. Fredag og lørdag kjente jeg ingenting! Litt bekymret..! La meg på sofaen nå og drakk et glass kald juice. Og nå mens jeg sitter og skriver dette innlegget kjenner jeg at mini beveger seg inni der:) Lettet nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...