Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 20. november 2010 #1 Del Skrevet 20. november 2010 Da takker jeg for meg her inne . Natt til lørdag 13. nov. 4 uker for tidlig startet riene opp igjen. Har gått på riehemmende medisiner i 3 uker men nå var det stopp. Dro hjemmefra kl 2400 og var fremme på sykehuset kl 0200. Riene dabbet da av og jeg tenkte" Fa.., nå blir jeg sendt hjem igjen enda en gang" .. Lå med sporadiske rier frem til kl 0700, da begynnte jeg å blø litt og riene tok seg gradvis opp igjen. Kl 10 var riene skikkelig vonde og jeg fikk prøve lystgassen for første gang !! Det hjalp, ihvertfall litt. Tok de verste toppene og fungerte utmerket som lyddemper... Kl 15 måtte jeg veldig på do og spurte om lov til det. Var midt i vaktbytte og den nye jordmora undersøkte meg, sa 7 cm åpning så det er greit. Gikk på do og på vei tilbake til senga så sa det popp og vannet fossa ut. Et skikkelig plask. Da var det bare å hive seg( så godt det lot seg gjøre) opp igjen i senga og jordmora undersøkte åpningen en gang til. " Her er det bare å trykke" sier ho , og jeg protesterer, " Ikke fa..Det var jo nettopp 7 cm " sier jeg." Har ikke tenkt å revne fra a til å heller". " Bare trykk du" kommer det en gang til og jeg trykker. To trykkrier er alt som skal til og så er den lille vakre jenta vår født. Og, ikke så mye som et lite pyntesting måtte til. Ho kom altså lørdag 13.11 kl 1508 og var 3066 gram og 48 cm lang. Måtte ligge et par ekstra dager på sykehuset pga gulsott men er nå hjemme og begynner å finne roen og rutinene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142585175-lille-nora-hadde-det-travelt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor til en stor og liten Skrevet 21. november 2010 #2 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer med pia di, og som nybakt 3 barns mor! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142585175-lille-nora-hadde-det-travelt/#findComment-142585457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå