Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Både jeg og mannen merker at den tørker ut huden på hendene så fort. Så her i huset blir en annen såpe heretter
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Ja, jeg har ikke brukt Lano på minst ti år. Alt for sterk.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Jepp, bruker aldri Lano. Kjøper stort sett coops Änglamark håndsåpe, syns den er bra.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Har aldri likt den. Jeg blir aldri den såpa frivillig, fordi jeg syns den lukter stygt.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Selve såpa er helt grei - såpe er såpe, liksom. Men den anda de kom med for et par år siden? Som spyr såpe når du slår den på skallen? Djeez!
Gjest Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Huden min tåler bare ren glyserinsåpe, men likevel synes jeg lano er hakket tøffere mot huden min enn andre vanlige såper. Stakkars unger som bader i lanoskum tenker jeg alltid, he he.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Bruker aldri Lano. Og mamma liker ikke at søsteren min og barna bruker denne såpa som tørker ut huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå