2010 Mammaen Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Noen som vet hvor lenge de kommer til å fortsette? Alltid noen som har litt inside information... Orker ikke å hamstre for mye hvis prisene holdes lave, men det er så mye å spare at jeg kommer til å kjøpe inn en del hvis de skal opp igjen.. Synsere med gode argumenter er også velkommen til å ytre seg ;-) Jeg er usikker selv, men har større tro på at bleiene forblir billig enn barnematen..
bitthen Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Det sies at det er slutt ved nyttår. Kjedene går jo med gigantiske tap, så det kan ikke fortsette i evighet Jeg forholder meg til at det er slutt ved nyttår både for bleiene og barnematens del, og skal begynne å hamstre
Løvinna30 Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Har hørt at bleiekrigen skal ta slutt på nyåret, samme gjelder barnematen, mulig det kommer til å koste pitte bitte litt mer enn gammel vanlig pris.. Så pass på, - ut å shopp jenter!
Gjøkeredet③ Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Jeg har forstått det som at prisene skal opp igjen ved nyttår, men overhørte Rema 1000 kjøpmannen si til en kunde at, dette var noe som var kommet for å bli hos dem. Ihvertfall bleiene (2 for 1) Men man vet jo aldri. Det greieste er vel å hamstre bittelitt.. Men jeg er litt som deg, det er liksom litt stress... )
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Jeg kommer til å hamste. Rydda boden i dag vi,så nå kan den stappes full med bleier:D hihi Syns det er dumt ikke få kjøpt hvis prisene går opp. Så da hamstrer jeg heller litt nå i steden for å sitte med sjegget i postkassa når prisene går opp etter nyttår. Man vet jo aldri. Tar ikke sjansen.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Jeg har vel rundt 30 pakker med bleier til nå, og kommer til å fortsette å hamstre. Barnemat syns jeg er verre å få samlet opp da jeg bruker to glass for dagen. Dvs 60 glass i månen. Men jeg prøver. Sist jeg var på butikken kjøpte jeg 20 glass. Vet dere at vi betaler for de billigste glassene og ikke de dyreste?
bitthen Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Oi! Fikk du lov å kjøpe så mange i slengen? Trodde det var max 4 pr gang jeg.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Det trodde jeg og først. Men å har jeg kjøpt fler og fler i slengen og betaler bare for halvparten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå