♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 http://nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.7378162
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Bruker det alltid jeg uansett om det er vinter eller sommer jeg pga katter, fugler osv.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Vi har også ALLTID brukt insektnett året rundt, nettopp pågrunn av slike ting, og da særlig med tanke på katter. Vi har også insektnettet på når vogna står ute og babyen IKKE ligger oppi, sånn at det ikke kommer katter og pisser i vogna Nå får vi heldigvis garasje snart!
Lemonia Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Vi bruker aldri insektsnett og jeg blir heller ikke skremt av den artikkelen. Hvor ofte skjer det at mus, fugler eller andre dyr kommer seg opp i vognen? Tydeligvis så sjelden at det blir nyhetsoppslag av det. Jeg er ikke bekymret.
Sistah*G07*J09* Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 bruker alltid innsektsnettet. er sinnsykt masse katter rundt her, å de har vært i handlekurven til vogna å pisset før, så tror nok at de likså godt kan hoppe oppi selve vogna å gjøre det samme :/ Mus er jeg ikke akkurat så redd for her vi bor. Men best å være på den sikre siden
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 samme her. GÅr et par katter rundt i nabolaget, og den ene har allerede vært i vogna. Heldigvis ikke med ungen oppi, og har heldigvis ikke gjort ifra seg. Men jeg syns også det er greit å være på den sikre siden, selv om sjansen neppe er stor
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Her har det sittet fugl oppå kalesjen så jeg tar mine forhåndsregler. Og katter er helt ekstreme på å legge seg oppi vogner. Better safe than sorry sier nå heller jeg. Kjipt å sitte med den dårlige samvittigheten hvis det faktisk skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå