Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu må d være vårres tur snart! Tørr nesten ikke å håpe at denne gangen skal vi lykkes,men æ har symptoman på d.. :) Har vært kjæmpe kvalm de tre siste dagan, kjæmpe mens murring.... Tok en billig test i går kveld men den va negativ,håpa den va tatt førr tidlig... Skal ha mensen te uka,men håpa jo at den ikke kommer! Nu i kveld kom d pitte litt blod når æ va på toalette,håpa d kan være fæste blødning.... *Spent*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo ut som om det kan ha klaffa for dere:)

Lykke til! Hold oss oppdatert på hvordan det går da;)

Skrevet

Takk :) Tørr ikke å håpe førr mye.....

Skrevet

Skjønner jeg godt:) Har vert skikkelig optimistisk noen måneder, og virkelig trodd at NÅ..nå har det klaffa, bare for å bli fryktelig skuffa...derfor prøver jeg heller å forberede meg på tr hver gang nå, og nesten heller være litt pesimistisk....så blir jeg ihvertfall ikke så skuffa:) Og så takler jeg hverdagen litt bedre;)

Skrevet

Akkurat sånn æ oxo har begynt å tenk...En vakker dag så blir d nok vårres tur... :)

Skrevet

En må aldri gi opp håpet =))

Krysser alt for at det har lykkes :)

Skrevet

Håpet e jo alltid der men æ har bærre blitt skuffa så mange ganga nu.. :( høres sikkert rart ut men æ føl liksom at denne gangen e d nåkka der.... ;) *håpe håpe*

Skrevet

Viss du føler at det er noe denne gangen så er det sikkert det:)

Spennendes:) Håper virkelig at du er gravid:) Da blir jeg så glad for da er det håp for oss alle tenker jeg:)

Skrevet

Hvilken pp er du i??

Har opplevd skuffelsen mange ganger jeg også, det er tungt :(

Hadde en god følelse denne gangen og jeg fikk vist rett... =) Håper det for din del også!

Skrevet

E ikke så inne på disse førrkortelsan... :P PP?

Kor bra at du hadde rætt,Gratulere :)

Skrevet

PP= hvor mange mnd dere har vært prøvere =)

Takk, føler meg ikke 100% sikker ennå da, men ny test i morgen ;)

Skrevet

Vi har vel prøvd sia på forsommeren....Må få høre korsen d går me testen i mårra :)

Skrevet

Blir noen mnd det da. Dette er 7.mnd vi prøver.

Jupp skal nok oppdatere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...