Lykkeliten *På overtid* Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Jeg er nå 10 dager over termin og for 4 dager siden fikk jeg rier etter samleie. Disse varte i tolv timer, før det bare plutselig ga seg. Dette resulterte i at slimproppen gikk og jeg fikk 2 cm åpning samt kort og veldig moden livmorhals. I går begynte riene igjen og jeg har nå hatt rier siden kl 15 i går. De er ikke fryktelig vonde men vonde nok. Men de tar seg liksom ikke noe mer opp. Kan jeg da ha sex med sambo eller går ikke det fordi slimproppen har gått og jeg har begynt å Åpne meg?? Vil så gjerne at dette skal ta seg opp å ende i fødsel for dette sliter masse på meg.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Jo, prøv å ha sex, kanskje det får fortgang på sakene Det er vel kun ved vannavgang at man ikke kan ha sex etter hva jeg vet. Lykke til - håper VIRKELIG det er the real deal for deg denne gang *krysser alt jeg har* Klem.
Gjest Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Du høres så moden ut at du kan være en av de få sex vil funke på... ) Kan umulig være lenge igjen uansett for deg... Lykke til !! PS: Når vannet går skal man ikke ha sex pga infeksjonsfare.
Baby Bliss Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Herregud da, Lykkeliten... Er du her ENDA..?!?! Huff, har skikkelig vondt av deg! Håpen en liten omgang gjør deg godt og at det setter fart på ting!! Lykke lykke til!!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 21. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2010 Jepp jeg sitter her enda. Sambo ville ikke ha sex i går. Men det er kanskje ikke så rart da jeg spurte rett etter jeg hadde fortalt i detaljer om alt slimet som har kommet ut av meg i det siste. Hehe... Rart det skal bli heeeelt vanlig og ikke rart i det hele tatt og prate med alle som er om slim, blod, gørr osv.. Jeg har neste overtidskontroll i morgen tidlig hvis alt er bra da får jeg time til igangsetting på onsdag. Uff.. Føles som en evighet.. Gjør det ikke akkurat noe særlig bedre at lille snuppa mi på 2 og ett halvt året kommet i full trassalder.. Sliten ja...,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå