Gå til innhold

Dere som har vært kvelme begge svangeskap!

Anbefalte innlegg

...Har kvalmen gitt seg til ca samme tid begge gangene??

Sist gang hadde jeg ingen matlyst før uke 18. Nå er jeg 12+2, og jeg teller uker frem til julaften, hvor jeg er over 18!

Hååååper at dette gir seg til da...akkurat nå fikser jeg ikke tanken på at det ikke skal gå over.. man vet jo aldri! Og midt i kampens hete, føles det som om det aldri forvinner!

Fortsetter under...

Jeg har vært kvalm i alle tre svangerskapene.

Med nr. 1 - kvalme og oppkast til uke 20

Med nr. 2 - kvalme døgnet rundt fram til uke 11

Med nr. 3 - kvalme fram til uke 14

Alle svangeskapene har resultert i jenter :)

første svangerskap var jeg uvell noen dager,kastet opp en gang elle noe,da fikk vi gutt =)

andre svangerskap kaster jeg opp til jeg var i uke 16- 20, da fikk vi jente=)

denne gangen har jeg kastet opp til uke 20, og vi venter en gutt =)

Annonse

I første var jeg kvalm til og med uke 13 og da var det som en bryter fra en dag til neste var jeg ikke lenger kvalm, trøtt, mangel på energi osv. Denne gang varte kvalmen til rundt uke 16 og får ennå noen episoder om jeg er veldig trøtt, sulten eller pusser tenner. Trøttheten var det til uke 18 så har den sluppet taket. Energien er det så som så med. Første sv.skap var gutt. Denne er jente! Vet ikke om det er derfor eller bare at jeg allerede har mer jobb med en liten en i huset... Håper det gir seg for deg før jul! Stå på - vet at det føles tungt i perioder og man kan lure på om det finnes en slutt! Men du klarer deg nok gjennom det denne gangen også!!!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...