lykkeligmams<3 Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Hei. Jeg vil lage en tråd der vi alle kan dele utviklingen til våres småtroll:) Min Lille Prince er nå 4 uker i morgen:) han har festet blikke sitt, og følger bevegelser, men selvfølgelig skjele han litt inni mellom og han holder hode helt selv en ganske god stund. Han er som regel oppe meste parten av dagen men sover igjennom hele natten. og han er endelig ferdig med forskjølse, og har startet og spise igjen:) Mvh.GladMorTilPrincenSinn<3
cadence Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Mi Thea er også 4 uker i morgen. Fester blikket, holder hodet i mange minutter i mageleie og ellers (som på fanget, i armkroken etc). Har hatt en runde med vanvittig utrøstelig gråt ei ukes tid nå, men idag har hun faktisk vært en engel hele tiden så håper den vonde tiden er over for denne gang, og soppen i munnen er borte etter to behandlinger med farris. Flink på puppen, med flaske og er veldig glad i smokken. Sover godt om natten, og det gjør hun jammen meg på dagen også. Smiler bredt og lager søte kattunge-lyder når hun koser seg. Veldig glad i storesøsters fingre og tviholder rundt de, har lagt sin elsk på mormor, og blitt adoptert av en av kattefrøknene her i huset (pus sier fort i fra hvis mor ikke hører henne).
lykkeligmams<3 Skrevet 20. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2010 ja det er artig med de kattene:) har ei hun-katt på 6mnd her og hun ligger alltid på gulvet nedenfor og mjauer hvis hun ikk er fornøyd med det vi har gjort for princen;)hehe men kos å vite at det er flere babyer fra den 24.her.. vi har masse å se frem til fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå