Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM ***UKE 47***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Flere med ikm i dag? Synes tråden her har stoppet litt opp? Har alle blitt gravide eller fått tr???????? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ser at noen har svart på tråden her, men når jeg går inn hit ser jeg ingenting? Det samme gjelder en annen tråd på bligravidsiden, er det bare noe feil med min pc eller er det klikk på siden?

Skrevet

Zassy, har ingen tester hjemme - sp derfor ingen testing ennå... Bestilte tester på billig.tester i går. Ingen testing før de kommer. Men hver dag over ikm og ingen tr er jo et lite håp.

Krysser fingrene for alle oss som ikke har testet ennå...

Skrevet

Jeg prøver å svare en gang til, fikk opp at jeg hadde kommentert innlegget, men klarte ikke å se at det var kommet opp noe :/ merkelige greier!

Men jeg ville bare si at jeg verken har blitt gravid eller fått tr på besøk :( Ganske frustrerende denne lange ventetiden her altså! Har foreløpig meldt meg inn på ikm uke 48 istedetfor, tror syklusen min fremdeles er litt i ubalanse etterMA i september.. så får vel bare smøre meg med tolmodighet og vente.. Værste med dette er faktisk den lange ventetiden, å gå å vente på en mens man ikke aner når kan dukke opp! :/ Hadde faktisk blitt glad for en 28 dagers syklus :P hehe! Vil jo bare bli gravid igjen :( !

Hvordan står det til med deg da, zazzy? Tror vi hadde ikm nesten samtidig ? Nå i helgen ? :)

Skrevet

isi88 ja stemmer at vi har ikm likt..eller jeg vet jo heller ikke når jeg har ikm, tenkte kanskje i dag, men mye mulig det er i morgen eller mandag også, så er litt vanskelig, tungt å vente ja, særlig når man ikke vet akkurat hvilken dag man venter på.

Tenker du å teste da? :)

katie77: krysser fingrene for deg også! Blir spennende når du får testet da :) hver dag uten tr er et håp ja.. håper bare det ikke blir falskt håp!

Lykke lykke til begge to! :)

Skrevet

Ingen tegn til TR så langt i helga, derimot har jeg kjent strekk i magen, noe jeg kjenner igjen som lligament-smerter, to ulike ganger da jeg gikk ut av bilen i dag. Oppblåst i magen i kveld, og ømme pupper. Krysser ennå fingrene, men kommer ikke til å teste før torsdag tror jeg, slår ut sent på G-test. Spennende uke det her, jeg tør nesten ikke håpe...

Skrevet

zazzy; Jeg kommer nok til ikke å teste før til helgen igjen, skal på julebord på lørdag 4 des, så hvis ikke tr dukker opp før den tid så tenker jeg å teste for å vite om jeg kan takke ja til alkohol på julebordet eller om jeg skal holde meg unna de edle dråpene i 9 mnd :D Håper selvfølgelig på siste alternativ :P

Kommer du til å teste snart ? :) Har en følelse på at du kommer til å stikke over på første semester veldig snart :D

Skrevet

zassy** ser jeg har skrevet feil nick til deg på begge innleggene :P hehe

Skrevet

Januargull, uff så spennende det er! Hopper du over på ikmuke48 da? :)Sånn strekk har jeg hørt flere har snakket om, høres ut som et tegn spør du meg ;)

isi88, hehe, har ingenting å si, aaante at det kanskje var meg likevel ;p neida, merket det ikke en gang :-D Skal på julebord jeg også, men det er ikke før om noen uker, så jeg har god tid til å finne ut om det blir fyll eller ei! Håper på det siste jeg også, og trøster meg selv med det første hvis det ikke går denne gangen :P

Dum som jeg er så testet jeg i dag..selv om jeg IKKE skulle, den var selvfølglig totalt negativ og deprimerende hvit som vanlig ;) Har fortsatt så dårlig følelse, og tror tr kommer, drømte til og med i natt at tr kom så det var ikke vits i å teste, men det første jeg gjør når jeg står opp er å teste likevel, tenkte kanskje jeg drømte omvendtpsykologi! hihi.

Tror nok ikke jeg drar over på 1.tri denne gangen nei, isåfall blir jeg meget sjokket! Når jeg regner på ikmdato en gang til, så trooor jeg den blir i morgen jeg..kommer ikke tr i løpet av dagen hopper jeg vel over på ikmuke48 jeg også.

Sukk ;)

Noe nytt med dere i dag? Ha en fin dag! :)

Skrevet

Hei, jeg vet ikke om jeg skal hoppe over på neste uke eller ikke. Tror nemlig at jeg tester postitivt sent. Forrige gang testet jeg positivt først 36 dager etter første dag i siste mens. Og mistet spiren 3 dager etter det igjen, 5+3, dessverre.

Har ikke testet etter EL, så jeg vet ikke nøyaktig IKM. Men første dag i siste mens var 31 oktober. Håper jeg snart hopper over i terminklubben for august 2011! :) Hvis ikke så prøver vi igjen etter TR.

Kommer med nytt så snart jeg vet noe. :)

Skrevet

Ok, håper du traff denne gangen da, blir spennende å høre :) Min syklus er også litt varierende, men regnet med at jeg hadde ikm alt fra lørdag til mandag, så i morgen går jeg ut fra at tr kommer, blir en spennende uke iallefall :)

Håper vi alle snakkes i augustklubben.. :) Blir litt oppløftet av å høre at du testet positivt så sent, ettersom testene mine har vært såå hvite, Er så mange her som har blitt gravide som har testet positivt FØR ikm så man mister jo litt håpet..virker som det er det som er normalen. Men så lenge tr ikke har kommet så er jo håpet der enda :)

Skrevet

Jeg hadde ikm i går, og ingen tegn til tr.. Pleier å ha ømme pupper og murringer før mens men nå har jeg ingenting av det... Huff.... Bare blendahvite tester også....:(

Skrevet

Har ikke tatt noen test ennå, men puppene er større, og magen er fryktelig oppblåst om kvelden..... Jeg kommenterte det og viste den til mannen min i kveld og vet dere hva han sa da?! Han sa at da han krøp inntil meg i går i kjente på den unormalt oppblåste magen min, var han sikker i sin sak om at kona var gravid. Hehe, får bare vente og se... Jeg tør ikke slippe gleden løs før vi eventuelt har fått sett eller hørt hjertet hos legen.

Skrevet

Tochill: kanskje du kan ha hatt litt forsinket el eller vet du når den var? Håper vi begge finner ut av ting snart! :)

Januargull: Høres lovende ut for deg da :) kan du ikke teste da?? hehe, spent jeg :)

Skrevet

Har ikke tatt noe eltester denne pp, men hatt så og si stabil syklus i noen mnd nå... Så kun regnet ut sånn ca... *sukk*

ja du har gått over ikm du også..? Huff denne tiden her gjør meg gal...

Skrevet

Ja eller mulig jeg har ikm i morgen, har variert syklusene til meg nemlig, så tanta har fortsatt litt tid på seg :( Har bare regnet jeg også.

Vet dere hvor vanlig det er å teste positivt før ikm? Føles som at "alle" gjør det her inne, derfor mister jeg litt håpet, men er det mer vanlig å måtte vente til ikm eller kanskje til og med til etter ikm? googler og googler, men blir ikke mye klokere..får kanskje heller legge meg så tiden går :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...