dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. november 2010 Forfatter #101 Skrevet 25. november 2010 Vi gikk 2,5 år uten prev fra vi var 25 og 26 år uten å bli gravid, så er ikke alltid alder som bestemmer;-) Kosleig at det klaffet nå da. Gratulerer! Ser vi har termin samme dag.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. november 2010 #102 Skrevet 25. november 2010 Heisann, lenge sia jeg har skrevet her nå.. Jeg skal ifølge min mens beregning ha mens nå idag, men tror jeg fikk EL litt seinere, så det spørs om jeg kan få det noen dager seinere, men jeg begynner å føle mens murringer idag så vi får se Åeh. vil ikke ha den tanta
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2010 #103 Skrevet 25. november 2010 Gratulerer til flere gravide!! Åå blir så glad =))) Jeg har ikm i dag. Har vært litt egstelig for jeg er jo så vant med at TR kommer presis hver mnd. Rart det der. Syntes det fremdeles er rart å tenke at jeg er gravid. Er så uvirkelig =) Har du testet smurfen??
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. november 2010 #104 Skrevet 25. november 2010 nei er kansje for tidlig enda? siden EL er forsinka.. desuten tror jeg at jeg får mensen, kjennes sånn ut nå
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2010 #105 Skrevet 25. november 2010 Æsj dumme TR ((( Håper du ikke ser henne!! Alltid vanskelig å vite når ikm er om en har litt ustabile sykluser. Når tror du ikm er da?
zassy☆ Skrevet 25. november 2010 #106 Skrevet 25. november 2010 Storesmurf&lillesmurf: Har du ikm i dag sa du? Spennende da Har det litt som deg jeg også, tror ikm er lørdag, men pga ustabil syklus kan det være alt fra fre-mand i grunn. Føles som at tr er på vei da :/ Og så bllir jeg litt sånn at når så mange på denne tråden har blitt gravide nå så tror jeg at det statistisk sett minker mine sjanser, tihi!
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2010 #107 Skrevet 25. november 2010 Er jo egentlig ikke såååå mange zassy. Ikke om du ser hvor mange vi har vært på denne tråden... Men ikm-listen vår må vi finne igjen..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. november 2010 #108 Skrevet 25. november 2010 ja zassy.. sånn tenker jeg og sånn statistisk sett hehehe
zassy☆ Skrevet 25. november 2010 #109 Skrevet 25. november 2010 Hehe nei det føles kanskje som mange fordi det er flere av de som blir gravide som skriver her, enn de som får tr, forståelig nok! Skal du teste mere da smurf? :-D Ble så langt å skrive hele navnet ditt, men nå skriver jeg jo mer enn jeg kunne hvis jeg bare hadde skrevet hele navnet ditt.....
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2010 #110 Skrevet 25. november 2010 Hehehe Ja det er ikke så mange faktisk. Å på ikm listen er det bare 2-2. Jeg heier på dere!!!
zassy☆ Skrevet 25. november 2010 #111 Skrevet 25. november 2010 Jeg er så teeeiit, hehe, ble glad fordi jeg blødde litt når jeg pusset tennene, for jeg har hørt at det er et symptom! Men jeg hadde jo bare et lite sår i munnen Tydeligvis leter jeg etter sympt. enda jeg kjenner at tr nærmer seg..vil ikke tro det..nesten så jeg vil teste en gang til bare så jeg kan leve i håpet litt til før tr kommer Blir gaal av å vente
drømmehjerte Skrevet 26. november 2010 #112 Skrevet 26. november 2010 Zassy: Hehehe, jeg kjenner meg såå igjen i det du skriver. Jeg også er heelt på symptomjakt ALT dukker opp nå når jeg går og venter på TR liksom. Godt vi er flere som er "teite" da Lykke til, håper tanta holder seg langt unna deg!
mars09+aug11? Skrevet 26. november 2010 #113 Skrevet 26. november 2010 hei, det er jeg som var aprilbaby09, jeg har bare endelig funnet ut hvordan jeg bytter nick vil ikke gi dere noen falske forhåpninger, men første gang jeg var gravid, så var jeg helt sikker på at jeg fikk tr. jeg hadde ingen symptomer, bare masse mensensmerter, men den kom jo ikke, så da tok jeg en test, og fant ut at jeg var gravid:D så det er jo ikke over og ut enda? jeg tok en ny g strimmel i dag. det var 2 streker der i dag også gitt fortsatt veldig svak, men den syntes! men har ikke ikm før søndag, så er litt redd for å stole på de billigstrimlene? :/ er liksom for godt til å være sant! håper mange får positiv test i dag da
liih Skrevet 26. november 2010 #114 Skrevet 26. november 2010 Hei alle sammen.. Er positiv test, en positiv test? Skal ha TR på søndag, men jeg tok en test nå akkurat og den var positiv.. Slik strimmel fra ebay.. Hva tror dere?? Det er en svak, men tydelig rosa strek..
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 26. november 2010 #115 Skrevet 26. november 2010 Har IKM i helgen, men må erfaringsmessig vente til godt uti neste uke før en eventuell test viser positivt, så jeg skal prøve å vente med å teste til tirsdag. Tør nesten ikke stole på meg selv i vurdering av "symptomer", men er nå veldig oppblåst hver kveld, ekstra tørst hver kveld, og i natt våknet jeg mange ganger av ryggsmerter. Da jeg reiste meg fra stolen etter litt for mange timer foran dataen på jobb, fikk jeg fryktelig stikkende smerter i venstre sete som jeg "måtte gå av meg", kunne knapt løfte foten for å ta en skritt forover. Dette likner veldig på den forferdelige bekkenløsningen jeg hadde forrige svangerskap. Men som sagt, jeg ønsker dette så veldig, at jeg blir helt tullerusk av å tolke symptomer, man tror jo at man innbiller seg det meste. En gledelig nyhet, mannen har gått med på å prøve på septemberbarn dersom det ikke klaffer denne pp. Egentlig hadde vi tenkt å holde oss til "barnehage-grensen", men siden vi allerede har 1 barn i barnehage håper jeg vi kan få plass til et septemberbarn der også. Jeg venter i spenning, og håper tanta ikke viser seg i helga, og at testen kan gi to streker uti neste uke. Men fy f, det var fryktelig tidlig å få så intense bekkensmerter...kanskje det bare skyldes vanlige hormoner rundt tr.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 26. november 2010 #116 Skrevet 26. november 2010 Grattis, du er gravid! krysser fingrene for at spiren holder seg der de neste 8 mnd!
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 26. november 2010 #117 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer, det var strålende nyheter! Håper jeg kommer straks etter, må vente til neste uke med å teste.
novembergutt <3 Skrevet 26. november 2010 #118 Skrevet 26. november 2010 Åååh, såklart var dette for godt til å være sant. Når jeg våknet (for ikke så lenge siden) var det plutselig blod på papiret når jeg var på do... Jeg har jo allerede testet flere ganger å fått positive, men litt svake tester... Jeg som allerede hadde begynt å glede meg sånn...
Gullis :) Skrevet 26. november 2010 #119 Skrevet 26. november 2010 Hvilken dag er du på?? Kanskje dette er festeblödning vettu, !
lille.pudding Skrevet 26. november 2010 #120 Skrevet 26. november 2010 Jeg har ikm i morgen og fått blendahvite billigstrimmel-tester.... Er julebord i kveld og vet ikke om jeg skal ta en øl til maten eller ikke.... Nå har jeg ingen symptomer, kun verking i korsryggen og masse luft i magen... Men det kan være tante rød sin skyld også....
novembergutt <3 Skrevet 26. november 2010 #121 Skrevet 26. november 2010 trodde jeg hadde ikm på onsdag.. Dette med dager er jeg ikke inne på, men du skjøner vel? Men festeblødning? ser jo at det er flere som bare får litt blod på papiret, helt lyst og nesten rosa... Og jeg har allerede fått litt på bindet :/
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 #122 Skrevet 26. november 2010 Noen kan få en blødning rundt den tiden de skulle hatt TR også, selv om de er gravid.. Kjipe greier det der, men er ikke sikkert alt håp er ute helt ennå. Må jo bare vente se fremover nå.. Håper virkelig dette går bra!! Klem.
novembergutt <3 Skrevet 26. november 2010 #123 Skrevet 26. november 2010 Jeg får bare prøve å ikke gi helt opp håpet da... Krysser alt som er for at det er en liten spire inni der! Er jo ekstra trist nå som jeg hadde fått positive tester Meeen, jeg skal se det litt ann... Om andre der ute har opplevd lignende er jeg glad for å høre om det, liker ikke å være så uvitende :/
katie77 Skrevet 26. november 2010 #124 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer til alle dere som har blitt gravide... Så spennende å følge med på dere alle sammen. Jeg har ikm i morgen (hvis jeg denne mnd har 30dager syklus) hvis ikke er det om en uke. Tør liksom ikke teste helt ennå... Håper og ønsker at det skal ha klaffet denne mnd... Er det flere som ikke tør å teste?? Er så redd for skuffelsen dersom den skulle være negativ...
zassy☆ Skrevet 26. november 2010 #125 Skrevet 26. november 2010 noddynå krysser fingrene for at det går bra med deg!! Lykke til! katie77 jeg har også ikm i morgen testet i går og en annen gang før det, hehe, alt for tidlig det da, men de har blitt negative begge to. Og nå kjenner jeg at tr er på vei utrolig kjedelig, men får jeg først tr så er det like greit at den kommer til rett tid så vi kan starte på nytt igjen fortest mulig! Ta en test da katie77, blir spent på dine vegne jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå