Lykkeliten82<3 Skrevet 23. november 2010 #76 Skrevet 23. november 2010 Er litt i samme situasjon som deg da Noddynå! IKM i morgen, og tok en test i dag..viste en svaaaak strek ved siden av, så klarer liksom ikke slippe helt jubelen løs enda...Er liksom for godt til å være sant?! Var en sånn billigtest jeg også tok, og tenkte å ta en til i slutten av uken for å se om streken fortsatt er der..Kan jeg virkelig være gravid?
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 23. november 2010 #77 Skrevet 23. november 2010 Gratulerer Lykkeliten82<3 og Noddynå! Til dere som har fått svak strek på billigstrimmel: så lenge streken kom innen test-tiden som er angitt, kan dere stole på den. Som alle så populært sier: en strek er en strek, og da er man gravid! (med mindre streken kommer etter test-tiden er ute, da er det en skyggestrek som man ikke kan stole på) Og forresten så er ikke styrken på streken bestemt av hormon-nivået ditt, men hvilken type test det er. Kanskje dere får tydeligere strek på et annet merke.
novembergutt <3 Skrevet 23. november 2010 #78 Skrevet 23. november 2010 Tusen takk for alle gratulasjoner! Tror enda ikke helt på det selv, er vår første pp og jeg hadde virkelig ikke trodd at det skulle klaffe med en gang! Og streken kom opp etter bare noen sekunder, og ble værende. Tror jeg må ta enda en test i morgen tidlig Åååh, så spennende! Og Lykkeliten82: Jeg krysser fingrene for oss! (Og for alle andre prøvere såklart)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 24. november 2010 #79 Skrevet 24. november 2010 GODNYHET!!! Eller, ta det som du vil, hehe Men har akkurat fått verdens mest positive EL test, teststreken ble knallrød så fort urinen trakk seg oppover testområdet, haha. Jeg er i ekstase! :D Aner ikke om det er fordi det faktisk er EL, eller fordi jeg er gravid, men gubben skal nå ihvertfall få kjørt seg de neste dagene uansett Første ordentige positive test siden pilleslutt den 25 oktober! har egentlig IKM fredag, etter hva jeg har regnet, men nå får vi se har hatt symptomer som mensmurringer, masse luft i magen, og tydeligere brystvorter (mine er egentlig heeelt flate), og nå spreng i tennene, kan alt dette komme i forbindelse med EL altså...? åååh, nå kommer jeg ihvertfall til å være i godt humør på jobb i kveld
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 24. november 2010 #80 Skrevet 24. november 2010 Men altså, å gråte gledestårer over en positiv EL test, er det litt i drøyeste laget eller? Uff..
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 24. november 2010 #81 Skrevet 24. november 2010 Gratulerer så masse til dere alle med positiv test :) Her sitter jeg og syns synd på meg selv, og vi må nok belage oss på en ny prøveperiode! Det som skulle bli et mars-barn, får vi håpe blir et september-barn TR er trofast som alltid, og kommer til og med en dag før hun skal. Syns det er litt vanskelig å holde motet oppe, men det er vel bare slik verden er. Nå er jeg bare irritert for at jeg har vært kvalm en uke uten grunn Lykke til til dere andre som skal teste resten av uka
zassy☆ Skrevet 24. november 2010 #82 Skrevet 24. november 2010 Lykkeliten82 Gratulerer så mye! :-D Mange som har blitt gravide i denne tråden nå! Spireijulegave: Hehe er lov å bli glad for det vel! Men har du ikm DENNE fredagen?? Da høres det vel mer ut som sjanse for å være gravid???? spanande! Lykke til! Møna: Det var leit å høre, dumme tr.. stooor trøsteklem til deg fra meg, og lykke til på neste pp, det klaffer tilslutt skal du se (vet det sikkert er kjedelig å høre men..) ikm om tre dager jeg, og null symptomer. Tenkte ta en test i morgen for gøy Men absolutt null forhåpninger, men teste er gøy! ;p
Kristin43 Skrevet 24. november 2010 #83 Skrevet 24. november 2010 Gratulerer til de som er GRAVIDE:-). Selv venter jeg IKM fredag og kan nesten ikke vente. har masse symptomer, men kjenner hele tiden etter om de er der fremdeles eller ikke. Blir f.eks skuffet når jeg ikke føler meg kvalm - det er som om symptomene kommer og går litt. Jeg har allerede svidd av tre tester, negative alle sammen - men trøster meg med at det var for tidlig. Husker at jeg testet positivt lenge etter dagen på de to forrige graviditene - men det er så fordømt vanskelig og la være og tenke på det.
Petrine +spire=❤ Skrevet 24. november 2010 #84 Skrevet 24. november 2010 Gratulerer til alle dere som er blitt gravid =)))) Jippi!! Håper det kommer enda flere med utover i uken!!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 24. november 2010 #85 Skrevet 24. november 2010 Zassy er det jeg ikke veit helt egentlig. Sluttet med piller den 25 oktober, og fikk bortfallsblødning den 29. Hadde en sterk el test den 13 eller 14 november, og regnet etter 28 dagers syklus skulle IKM vært denne fredagen ja. Men, siden EL testene nå er VIRKELIG positive, så tipper jeg at EL er nå, selv om jeg har hatt mensmurring i snart to uker. Ikke godt å vite hva som skjer etter pilleslutt. Kan hende kroppen har forsøkt å slippe egg i to uker, men ikke får det til før nå! Så, jeg tenker IKM mellom 6 og 8 desember en gang jeg nå, merker jeg noe annet merkelig før den tid, tester jeg med g-test. Hadde negativ g-test i dagtidlig, så har ingen store forhåpninger om å være gravid, til tross for masse luft i magen, mensmurringer, vond korsrygg og spreng i tenna. Alt dette kan jo være heeelt tilfedlig, eller resultat av en "hormonfri" kropp
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 24. november 2010 #86 Skrevet 24. november 2010 og btw, har fortsatt ikke noe EL-slim, bare hvit lotion-utflod, som jeg har hatt i snart to uker... Æsj. Tålmodighet er en dyd!!
zassy☆ Skrevet 24. november 2010 #87 Skrevet 24. november 2010 usj forvirrende ja! Håper for deg spireijulegave :-D Spent på hva du finner ut til slutt
Kristin43 Skrevet 25. november 2010 #88 Skrevet 25. november 2010 Jippiii, fikk to streker i dag tidlig, noe som tilsier at jeg er GRAVID, men er litt usikker da den ene streken var mye svakere, men den var jo helt tydelig:-) Tar en ny i morgen for og være sikker. Det er vel flere som ikke har testet seg riktig ennå? Venter spent på og høre fra dere også
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 25. november 2010 #89 Skrevet 25. november 2010 Gratulerer så mye Kristin42 og alle andre som har fått positiv test! Supert at det klaffet for dere alle:) TR dukket opp hos meg idag, så da blir det en ny pp på oss! Bedre lykke neste gang;) Noen som starter en UKE 51 tråd? Vi er en skravlete gjeng hehe...
Lykkeliten82<3 Skrevet 25. november 2010 #90 Skrevet 25. november 2010 Gratulerer så mye til alle som nå er gravide!! Tok en ny test i dag tidlig, og den viste nå to klare blå streker, så Jippiii! Og zazzy; jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt før to dager etter IKM, så håpet er ikke ute! Spennende å følge med videre, ser jo ut som vi blir en gjeng som flytter over til 1.trisemester og med termin i august 2011!
Lykkeliten82<3 Skrevet 25. november 2010 #91 Skrevet 25. november 2010 Måtte bare tilføye; Kristin42; Hadde akkurat samme som deg med svak strek for to dager siden, i dag sterk strek!! Så er sant som de sier her, strek er strek og du er nok gravid:)
mars09+aug11? Skrevet 25. november 2010 #92 Skrevet 25. november 2010 hei gratulerer til alle dere som har funnet ut at dere er gravide denne uka!! :) jeg har vært her inne å smuglest litt, og det virker som dere har det så hyggelig her hehe. jeg har vært mest på uke 48 tråden, men tror egentlig jeg har ikm til søndag. fikk positiv el test 14.nov. så jeg sniker meg litt inn her også jeg er så utålmodig, så måtte bare ta en g test i dag tidlig, den viste en nesten usynlig teststrek, så den bare i riktig lys og riktig vinkel til å begynne med. hehe, så redd det bare er innbildning :/ da det hadde gått en stund ble jo streken mye klarere, men da var jo testtiden ute hehe. så vet ikke helt om jeg tør stole på den altså?? eller hva tror dere?? har jo noen symptomer da: fått kviser ( noe jeg aldri har, ikke før mensen heller), fått munnsår, har en del halsbrann, vond smak i munnen, litt murringer i korsrygg innimellom... tar en ny test på lørdag blir spennende!
Gullis :) Skrevet 25. november 2010 #93 Skrevet 25. november 2010 Tror du er gravid jeg!!!! Jeg aner egentlig ikke når jeg har hverken IKM eller EL, men jeg fikk akkurat det samme som deg - en sånn teststrek som var nesten usynelig osv....men den ble ikke sterkere ! Og i morges testet jeg helt negativt. Så jeg tror faktisk du ligger veldig godt an!!!! Jeg ble såååååååååååå glad og optimist igår også bare rett i kjelleren idag
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 25. november 2010 #94 Skrevet 25. november 2010 Strek er strek tror je, og ihvertfall når den blir sterkere, selv om testtiden er gått ut! Hadde vært noe annet om man ikke kunne se noe antydning til strek før etter tida var gått ut. Blir vel ikke IKM på meg denne uka da, men føler at man har blitt "kjent" likevel! Og, er jeg heldig og treffer på 1 pp, så har jeg fortsatt termin i august, den 17 nærmere bestemt, og holder fortsatt følge i augustklubben! Hadde knallpositiv EL test på morgenen i går, og vi bumpa i gårkveld! i gårkveld og på morgenen i dag er de fortsatt positive, men ikke med den knallsterke fargen! Men får vel ha oss litt i kveld og, for sikkerhets skyld HAdde i tillegg fått "spart" litt, da vi ikke har hatt oss siden lørdag, fordi jeg ikke har hatt lyst. Hadde ikke stormende lyst i gårkveld heller, men må man så må man! Lykke til dere som ikke har testet enda
Gullis :) Skrevet 25. november 2010 #95 Skrevet 25. november 2010 Hvordan er det med det å spare opp litt? er det "lurt"? Blir kvaliteten bedre da?
mars09+aug11? Skrevet 25. november 2010 #96 Skrevet 25. november 2010 ånei Bonusbarnet, så trist, når er IKM da? rart at det var en svak svak strek i går da, og ikke i dag?? skal du ta en ny test i morgen? jeg er rimelig sikker på at jeg så den streken før testtiden var ute, måtte bare få på skikkelig lys, men begynner å tvile litt på meg selv. tok ikke tiden. men den ble sterkere etter en stund da. blir så forvirra jeg! men hcg dobler seg annenhver dag? får ta en på lørdag, hvis jeg klarer å holde meg.. er jo egentlig altfor tidlig å teste også.. Lykke til spiseijulegave, håper det klaffer for deg og lykke til dere andre også, jeg følger spendt med!
fjoggy Skrevet 25. november 2010 #97 Skrevet 25. november 2010 Så utrolig kjekt og ikke minst oppløftende å lese om alle dere som har fått positiv test!! Gratulerer;-) Jeg for min del hadde testdato 23, men tørr ikke teste.. Har ikke fått mens enda.mn har murringer. Ruger på 2 eskimoer (forhåpentligvis!!!!). Har svært lite symptomer, men er:oppblåst i magen, tisser mye, xtremt mye luft, trøtt hele tiden (sovnet før kl 21 hver kveld denne uken), perioder m kvalme-- Mn de ømme brystene som alle maser om, d merker jeg ingenting til, heller ikke denne metallsmaken o.s.v.. Vil ha alt dette nå!!!! ;-) Jaja, så lenge tanta ikke er kommet så er d jo håp!!! Lykke til til dere alle!!! Måtte dette bli "vår" lykke måned!!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 25. november 2010 #98 Skrevet 25. november 2010 aprilby09: takk! Bonusbarnet: Aner ikke, rett og slett. det kan vel slå både positivt og negativt ut, alt etter sædkvaliteten hos mannen..? eller? Ble jo bare helt tilfeldig slik nå, når jeg trodde EL var første gangen, så holdt vi jo på hver dag i 6 dager, haha.. Mannen er meget fornøyd!
zassy☆ Skrevet 25. november 2010 #99 Skrevet 25. november 2010 Gratulerer Kristin42 :-D Ønskersegspire: Leit at tr kom, men som du sier, vi må lage en ny skravletråd raskest mulig! Mulig jeg joiner den, men det veeet jeg jo ikke enda.. Lykke til videre Tok en blendahvit test i dag..hehe..er ikke så "gøy" å teste likevel..blir bare deppa uansett selv om jeg sier til meg selv at den HELT sikkert er negativ, håpet er jo der uansett. Nå blir det ikke mer testing, men venting på tr.. Ha en fin dag alle!
Kristin43 Skrevet 25. november 2010 #100 Skrevet 25. november 2010 Takk til alle for gratulasjoner:-), Jeg tok faktisk flere bilder av mine to streker og har kikket på de stadig vekk gjennom dagen dag. Kan liksom ikke tro det helt - så jeg dobbeltsjekker med en ny test i morgen tidlig. For meg er dette er mirakel, siden dette var første forsøk etter at jeg egentlig hadde gitt opp. Har vært sammen med kjæresten i 3 år og vi har aldrig brukt prevensjon, trodde begge to derfor at vi egentlig ikke kunne få flere. Men i fjor ble jeg gravid uten at vi planla det, men barnet var hjertelig velkommen. Desverre ente dette i en SA når jeg var 8 uker på vei - etter dette prøvde vi iherdig på nytt, men vi gav opp fordi jeg ble litt "sprø" på en måte. Men så kom vi på at vi skulle gi det en siste førsøk og gikk til innkjøp av CB fertilitetsmonitor, hostesaft og salvie te. Vet ikke om hva som var det avgjørende, men tenkte jeg skulle dele det med dere:-) Det skader jo ikke. Og i tilegg hadde jeg opptill to puter under rumpa som ikke alle svømmerne bare rant ut:-) Klem til dere alle og lykke til, men jeg kommer nok litt innom her en stund til for og høre litt om hvordan det går med dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå