Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM ***UKE 47***

Anbefalte innlegg

Skrevet

aaah: blir tullete snart jeg. Har fri fra skolen denne uka, og har ikke fått noen ekstra vakter der jeg pleier å jobbe. Huset er ferdig vaska rundt til jul, har kjøpt de julegavene jeg kan få kjøpt, og alt er tipptopp. Så, da ender jeg opp med å sitte på BIM da, alt for mye. Allerede nå vet jeg at jeg kommer til å teste i mårratidlig, klarte å holde meg unna i dag! Men med symptomene jeg har, blir jeg mer og mer sikker for hver dag, at jeg ER gravid, så, da er det vel bare å sette igang å bli tullete, siden jeg sikkert ikke får noen positiv test! Hehe... :) Tror jeg skal ut å gå meg en tur jeg, eller finne på noe. Men er så tiltaksløs om dagen, at jeg orker rett og slett ikke å gjøre noe jeg ikke MÅ gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk opp "GRAVID" på digital test i dag:-)

Brukte 2,5 år på første og nesten 2 år nå. Med litt hjelp

fra Riksen ser det ut som jeg nå skal bli 2barnsmor.

Tørr ikke heeeelt slippe jubelen løs, men...

Håper det blir positive tester på dere alle mann i løpet av uken!!!

Skrevet

Woooow dollypopp!!:) gratulerer så

mye! :D

jeg hååååper jeg også er gravid.... Tenk for en julegave! Jeg har nesten gitt opp håpet litt, men magen min har vært veldig rar de siste dagene

Skrevet

Hører vel til her jeg også nå..:) Føler meg hjemme da, for har "smuglest" evig lenge, men for en liten stund siden klarte jeg ENDELIG å overtale mannen til å starte prøvinga, så da følte jeg at jeg kunne ta motet til meg å registrere meg jeg og:) Er så godt å vite at vi er så mange i samme situasjon, føler jeg går rundt å ikke tenker på annet om dagen jeg, og kjenner på alle mulige symptomer som jeg leser her inne..hehe;) Men krysser fingrene for at vi alle kanskje får en spire før jul:)

Skrevet

Tochill :)

Positiv test 5 dager før ikm :) Vet av erfaring fra tidligere at jeg produserer hcg veldig tidlig.

Skrevet

Først må jeg få si TUSEN TAKK for alle gratulasjoner =) Dere er en herlig gjeng!!

Så må jeg få si gratulerer såååå masse til dollypopp :) Dette var morro!! Da følger du med videre til 1.trimester :)) Jippi!!!

Så til tochill: Jeg testet positivt 5 dager før ikm. Vet av erfaring fra tidligere at jeg produserer hcg tidlig.

Så til slutt til dere alle: Håper virkelig dere alle får oppleve gleden (og bekymringen) en positiv test gir! Jeg heier på dere alle sammen!!!

Skrevet

hei hei :)

gaah..snakk om å bli gal av å vente :P

jeg har IKM rundt den 24 nov..

var sikker på at jeg skulle få mensen både i dag og i helgen..hadde skikkelig 'her kommer mensen' følelse, men neeida.. ingen mens!

er veldig øm nederst på venstre side, har vært slik et par dager nå... aner ikke hva det er, men håper kanskje kanskje det er en liten spire som klamrer seg fast ?! :)

lykke til alle sammen =)

Skrevet

glemte nesten.... gratulerer til alle dere såm ER gravid :D

Skrevet

Petrine, oi det er ganske tidlig det :)

Magen min er så oppblåst akkurat nå.. Om jeg ikke er gravid nå, må det være noe galt inni magen, for sånn har den aldri oppført seg før.. :P

Var kvalm i kanskje 3 min istad, så ble det helt borte.... rart...

Jobber i interiørbutikk, og står opp og ned i 6 t... men idag verker det mye i korsryggen når jeg står her... Fiser også mer enn vanlig... Huff så mange symptomer... Alt er sikkert bare innbilning også :(

Skrevet

Da kom tanta som ventet. Bomma nok denna måneden gitt. Ikke så lett når syklusen plutselig hopper fra 33 til 28 dager. Menmen, gratulerer så mye til dere som allerede har testet positivt! Og dere som ennå ikke har begynt testefester, masse lykke til!

Skrevet

Æsj så kjedelig da Tuddeli :(( *gråterenskvettfordeg*

Ja det er tidlig! Venter jo egentlig ikke TR før på torsdag så er jo litt redd da.. Men får satse på at dette går veien.

Har faktisk ikke luft i magen, men føler magen er "full" liksom, som om jeg ikke har vært på do på en uke hehehe. Kvalmebølger får jeg innimellom også. Merket det spesielt på jobb i dag. Blir jo utsatt for litt forskjellige lukter i mitt arbeid. Brakk meg en gang. Fysj :( Hehehe

måtte jo ta en ny test i dag, flott den også, så jeg håper dette går bra =)

Skrevet

Hmm føler nesten at jeg må skrive her jeg også nå siden jeg er så mye inne og smugleser:)

Har ikm den 26 og har så langt klart å la være å teste.. Er inne i den 17 pp , har hatt 1 laparaskopi og gikk på på pergo i forrige måned. Har vel alltid kjent masse etter i tiden etter el på jakt etter babysymptomer og funnet litt her og der, men denne måneden føles det faktisk helt annerledes..:-|

Og jeg er så redd for å bli skuffet så jeg tør nesten ikke å teste..

Mine symptomer:

- litt ømme bryst

-tett i nese (ikke forkjølet)

-varm varm varm!

-i dag morges våknet jeg kvalm... aldri aldri vært før uten å ha hatt omgangssyke eller vært bilsyk. Var kvalm frem til formiddagen.

-Men det rareste er at jeg for 4 dager siden ble helt hol.. føles som om jeg sulter ihjel, en halvtime etter at jeg har spist må jeg bare ha mer mat. Ikke snop eller noe sånt, men brødskiver.

Så nå håper jeg jenter.. veldig redd for å bli skuffet... men håper... :o)

lykke til alle som ikke har fått tr ennå. Håper hun holder seg langt borte !;-)

Skrevet

Gratulerer dollypopp :) så gøy! :)

Tuddeli, det var leit at tr kom "trøsteklem" til deg.

Har greid å la vær å teste i dag, kryss i taket ;p Har tenkt å ikke teste før torsdagsmorgen hvis jeg greier å la vær og hvis tr ikke har kommet før. ikm lør..tror jeg.

Lykke til videre alle sammen :)

Forresten, i dag..fikk plutselig masse utflod, men hvis jeg leser på pernillesiden så er det jo normalt at man får en dag med "lotion/melk" akkurat rundt dette tiden, så er vel bare det.

:)

Skrevet

Etter SA for ca 6 uker siden har jeg vært helt desperat etter å bli gravid igjen. Har tidligere blitt gravid på første forsøk 3 ganger (2 med CB EL test), så trodde det skulle gå greit nå også... Og denne syklusen hadde jeg virkelig tro på. Hadde GU onsdag 10. november og da mente gyn at EL var på gang, dvs IKM ca 24. Og gjett om jeg har kjent symptomer. Var helt overbevist om at jeg var gravid.

MEN... så kom plutselig mensen på fredag - bare ca en uke etter at gyn mente jeg hadde EL. Så hun må ha jo tatt feil. Jeg har testet etter EL to ganger daglig siden SA, men har enda ingen positiv test. Vet ikke om jeg har hatt EL, men dette er andre mens siden SA for 6 uker siden. Kanskje var ikke den første mensen faktisk mensen, men bare "rester" av SA. Kan det skje? Uff, håper det var mens og at jeg da har 21 dagers syklus, for da burde jeg jo egentlig ha EL allerede om noen dager igjen da. Satser på det :) og at EL tester slår ut denne syklusen!

Men kjenner at det er litt farlig å kjenne så mye etter disse symptomene. Kroppen vil produsere symptomene uavhengig av graviditet fordi hjernen er så fokusert på det. Tror jeg skal prøve å ikke stresse sånn fremover og heller slappe litt av. Men lettere sagt enn gjort.

Lykke til alle dere som venter. Og gratulerer til dere heldige som allerede har fått positiv test!!!

Skrevet

Testefella tok meg, og atpåtil blendahvit test. Jeg blir sprø snart! Jeg har ingen positiv EL-test, bare to veldig sterke, mensmurringer og vondt i ryggen som har pågått i to uker nå, og jeg ANER ikke hva jeg venter på!! Argh... Kan jeg ikke bare få NOE da? mensen eller eggløsning eller være gravid , hva som helst, er så frustrerende å ikke ha peiling altså.. :(

Skrevet

Først av alt; gratulerer sååå mye til dollypop! Så moro at det klaffer for så mange denne pp! :D Send ut alt av babystøv til alle oss andre!

Spireijulegave; testefella rammet meg også, tok en test søndag og en igår.. Billigstrimmel, de er jo så billige at det koster liksom ikke noe å prøve heller ;) De var selvfølgelig negative..

Men tok feil test igår, tok EL test uten at jeg så det før senere, og ble litt glad når jeg så en svak teststrek. godt jeg fant ut av det var EL test hehe ;)

MEN, dere. Jeg ventet IKM/TR til torsdag/fredag.. Idag tidlig når jeg tørket meg, kom det rosa-blod på papiret :/ Så kommer plutselig TR nå?? Sluttet på pillen i juni, hatt 28 dagers sykluser siden. 1. havlveis pp var forrige måned men bommet på EL tror jeg.. Plutselig ble syklusen min 35 dager. Og nå 26 dager?! Jeg testet positivt EL test 10-11.nov..

Skjønner ikke noe :( Har hørt at det kan ta opp til et år før kroppen er stabil fra p piller, men ettersom jeg gikk 4 mnd før vi ble prøvere, dette for å ha en stabil syklus, skjønner jeg ikke hvorfor den måtte endre seg nå som vi prøver?

Ha en nydelig dag da dere:) Håper mange får positiv test idag!

Skrevet

Først må jeg gratulere alle som er gravide! Artig å se at det klaffer for så mange :))

Tok en test i dag, er jo litt i tidligste laget men så hadde jeg bursdag å tenkte jo at en positiv test hadde blitt verdens beste bursdagsgave! Sannelig var det ikke to streker! Den ene var veeeldig svak, men den var der! Så da er jeg vel gravid da? Noen erfaringer på det området? Kan jeg juble enda? :))

Skrevet

Da tror jeg at jeg vil gratulere deg med både bursdagen, OG verdens beste gave! GRATULERER!! :) Når har du IKM?

Skrevet

Tuusen takk :D Er rimelig sikker på at det er i morgen, men har bare de billigstripsene. Tenkte at det tok litt lengre tid før de slo ut.. Må nok ta en i morgen også :D

Skrevet

Tuusen takk :D Er rimelig sikker på at det er i morgen, men har bare de billigstripsene. Tenkte at det tok litt lengre tid før de slo ut.. Må nok ta en i morgen også :D

Skrevet

Gratulerer masse til noddynå :D

Skrevet

Skulle inn å skrive her og ble sikker på at den gamle uke47tråden var brukt ettersom det allerede var 72 innlegg!! Men fant den gamle og den var på over 200..hehe..som vi skravler ;)

Hvordan går det med dere andre som har ikm denne uka? Noen som har ikm i dag, i morgen? Ønsker dere alle fortsatt lykke til :)

Hos meg venter jeg bare på tr for føler meg helt vanlig, har liksom innfunnet meg med en ny pp allerede :P pessimist, neeeida ;)

"Regnepåhvilkennypptrådjeghavnerpå! ;p

Skrevet

Ennå 4 eller 5 dager til IKM, og erfaringsmessig tester jeg postivt sent, forrige gang var det to streker og "gravid" på digital test 8 dager etter IKM.

Men jeg blir alt for inspirert av alle testomanene her inne, så måtte selvfølgelig svi av en blendahvit test i dag. Er blitt mer i tvil om symptomene jeg kjenner, men vi får se, som gubben sier når jeg maser om alle tenkelige symptomer. :) Har ikke helt godfølelsen, men det er ennå mange dager igjen før håpet er ute.

Symptomer: oppblåst mage, såre brystvorter, luft i magen, kviser, tissing om natta og tørste på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...