Kristin43 Skrevet 21. november 2010 #26 Skrevet 21. november 2010 Nei, har ikke klart det - tok to tester i forrige uke med en dags mellomrom, vel vitene om at jeg ikke skulle ha IKM før fredagen etter og at testene mest sannsynelig ville være negative - og det var de. Men det kunne jo henne at det ville synes, fordi jeg har så mye symptomer. Jeg er egentlig litt håpløs - det var enklere sist jeg var gravid, da hadde jeg ingen bekymringer. Litt rart men...........
Gullis :) Skrevet 21. november 2010 #27 Skrevet 21. november 2010 Det er akkurat det samme med meg - men jeg trodde kanskje at den ville väre positiv i går. Så nå tror jeg vel egentlig ikke det blir noe. VI burde kanskje väre i en egen tråd? Siden vi stiller i en litt annen klasse?
Kristin43 Skrevet 21. november 2010 #28 Skrevet 21. november 2010 Er det ikke en gruppe for de over 35 år som førsøker og bli gravide - vi kan vel snakkes der kanskje:-)
Gullis :) Skrevet 21. november 2010 #29 Skrevet 21. november 2010 Det er det ja . Var inne å leste mye der i beg her inne, har en tråd der som er for oss over 38 som jeg startet men det var så lite respons. Kanskje fordi de fleste der er inne på den gruppen du nevnte
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 21. november 2010 #30 Skrevet 21. november 2010 Kristin42 og Bonusbarnet: Jeg syns det er koselig at dere snakker på denne tråden, jeg! Dere har kanskje gode erfaringer å utveksle også, med tanke på symptomer osvosv. Vet vi er mange førstegangsprøvere som har IKM i den kommende uka, så ser ingenting negativt med at dere snakker her! Forøvrig er mine symptomer fortsatt de samme. Hvit utflod har jeg hatt i 10 dager nå. Men før denne kom, så jeg ikke noe til no el-slim, tror jeg. Så jeg vet ikke hva jeg jakter på om dagen, men håperhåper at det kan være symptomer på graviditet! I dag har jeg vekslet på å spise mat, og løpe på toalettet for å tisse, haha. Produktiv dag!
Gullis :) Skrevet 21. november 2010 #31 Skrevet 21. november 2010 Spireijulegave - det var utrolig koselig skrevet!!! Selv om det er en stund siden så har jeg jo litt erfaring fra 3 svangerskap . Samtidig föles det som förste gang siden det er en stund siden og med ny mann. Er utrolig spennende. Husker fra forrige gang at jeg var akkurat like utålmodig som nå. Selvom jeg vet at det kan ta tid så er jeg like på utkikk etter symptomer , Tok du el . test?
Kristin43 Skrevet 21. november 2010 #32 Skrevet 21. november 2010 Hei spireijulegave - Det var utrolige hyggelige ord du kom med:-) Klemmer fra meg
2blå1rosa1ønske Skrevet 21. november 2010 #33 Skrevet 21. november 2010 Spireijulegave: Forrige gang jeg var gravid, testet jeg positivt et par dager etter en fest. Jeg hadde med en flaske vin, men fikk meg ikke til å drikke - det fristet på ingen måter...kjente meg så igjen i beskrivelsen din.. Jeg har vært tett i nesen hver morgen i en ukes tid nå. Når jeg snyter meg er det en del blod i det som kommer ut. Jeg har aldri blødd neseblod i hele mitt liv, men da jeg gikk gravid var det litt blod hver gang jeg snøt meg.. Har også en litt merkelig følelse i magen..... Er redd symptomene erder fordi jeg leter etter dem....:/ IKM lørdag..
Tuddeli Skrevet 21. november 2010 #34 Skrevet 21. november 2010 Ung eller gammel, det spiller da ingen rolle. Det å "velge" å få barn er helt å holdent opp til hver enkelt spør du meg, en avgjørelse ingen andre har noe med. Håper dere er på tjukka hele gjengen, hehe. Her tror jeg alt håp er ute nå desverre, EL kom jo så mye før forventet denne måneden, så tror vi bomma rett og slett. Tanta har ikke kommet ennå, men tok en test i dag som var kritthvit, og kjenner klassiske "tanta er på vei" symptomer nå i kveld, så da har hun vel gjort sitt inntog innen i morgen tidlig tenker jeg. Har hatt dårlig følelse hele denne pp, så det er ingen overraskelse, men bli jo litt skuffa alikevel da. Håper jeg ikke treffer noen av dere på ny skravletråd her på bli gravid, hehehe!
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 21. november 2010 #35 Skrevet 21. november 2010 Hei hei Kristin42. Mine symptomer er: - ømme bryster fra 3 dpo til nå - murringer/stikkinger - øm på innsiden av begge hoftebena (eggledere?) - kvalme som "ligger i halsen" - oppblåst/luft i magen - trøtt og sliten Håper på en spire, men disse "symptomene" kan vel være alt fra a til å når har du IKM?
Kristin43 Skrevet 21. november 2010 #36 Skrevet 21. november 2010 Hei Koselig og høre fra flere. Jeg har IKM førstkommende fredag og håper og teste positivt da:-). Både gleder meg og gruer meg litt - gruer meg og håper den ikke er negativ. Det ser likevel ut som vi har mangte felles symptomer . Jeg krysser fingrene for deg, meg og alle de andre her!!!!!!
Kristin43 Skrevet 21. november 2010 #37 Skrevet 21. november 2010 Hei Tuddeli - er veldig enig med deg, man bestemmer selv og er man frisk og man blir gravid, så må vel det være greit. Uansett veldig motiverende ord fra deg:-) Neste gang treffer du sikkert EL. Gikk til innkjøp av Clearblu Fertilitetsmonitor, siden jeg ikke har så god tid. Denne kan anbefales dersom man er usikker på tidspunkt for eksakt EL. Oppdaget at jeg hadde tidlig og da var det jo bare og sette i gang:-) Kristin42
Kristin43 Skrevet 21. november 2010 #38 Skrevet 21. november 2010 Akkurat sånn har jeg det også - har alle symptomer, men er ikke sikker likevel. Lykke til med lørdagen, jeg har IKM ftil fredag.
Misa+spire i magen<3 Skrevet 21. november 2010 #39 Skrevet 21. november 2010 Kristin42. Vi har IKM samme dag. Ålreit å følge med flere her :-) Jeg syns heller ikke det spiller noen rolle om alder her. Mange kan sikkert dømme meg også som ikke er 22 enda, men som har ei på snart 4 og prøver på andre mann :-) Men jeg mener at har man et stabilt forhold, fast økonomi og er klar for det, så hvorfor ikke. Mange dømte meg da jeg ble mor som 17 år, men jeg har vist alle hvor bra vi klarte det og nå er vi klare for en til. Det blir sikkert det samme som dere som er litt eldre at mange dømmer kanskje de som er eldre, men jeg tror det er like vanlig å få barn som unge som eldre jeg. Vi damene inne her kan ha det bra vi uten negative kommentarer, og heller lære av hverandre :-)
lille.pudding Skrevet 21. november 2010 #40 Skrevet 21. november 2010 Akkurat nå hadde jeg en syk stikking helt nederst Høyre i magen... hva kan dette være? Har også vært kvalm idag,.. Av og på..
Tuddeli Skrevet 21. november 2010 #41 Skrevet 21. november 2010 Takk for tips Kristin42. Skal vurdere en CB-fertilitetsmonitor hvis det ikke klaffer snart. Begynner på 4.pp så bør vel egentlig ikke være så utålmodig, er jo mange som strever lenge. Bare det at forrige gang satt han på første forsøk, så da hadde jeg liksom innbilt meg i underbevisstheten at det skulle gå like raskt denne gangen.... Krysser fingra for at du kan hoppe rett inn på 1.trim! :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. november 2010 #42 Skrevet 21. november 2010 Hvorfor skulle noen dømme?? Nei her inne syntes jeg at alle er forståelsesfull =) Veldig koselig å være her =)) Nei stå på alle sammen. Det er deres liv og deres besluttning! Kanskje det er sånn jeg hadde Tochill? Jeg tror det som var med meg, var festesmerter.. Passer ihvertfall inn tidsmessig
zassy☆ Skrevet 21. november 2010 #43 Skrevet 21. november 2010 Ja guri meg, er vel ingen aldersgrense på denne tråden?? Hehe. Her er vel alle velkomne Spennende Tochill, kanskje det er som Petrine sier Selv er jeg veldig svimlete for tiden, når jeg reiser meg raskt og slikt..åå varierer så mellom at jeg har gitt helt opp og at spenningen kommer snikende igjen ;p
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. november 2010 #44 Skrevet 21. november 2010 Nå begynner jo ikm-uken vår!! Er så spent på dere alle!! Ikke så lenge igjen nå Zassy =)))
lille.pudding Skrevet 21. november 2010 #45 Skrevet 21. november 2010 Åh, jeg tør ikke håpe for mye... Blitt skuffa alt for mange ganger nå men ja, nå er uka i gang!!! Herremin Petrine, hvor mange dager før ikm var det du testa positivt igjen?
Kitti:) Skrevet 22. november 2010 #46 Skrevet 22. november 2010 Hei jeg slenger meg inn her jeg og, håper jeg har ikm i løpet av neste dagene, men grunnet veldig ustabil syklus er jeg ikke helt klok på kroppen min:) jeg går på trisekvens grunnet homoner på styr... og maglende mens. Men forrige mnd fikk jeg mens takket være trisekvens tabelettene og jeg håper jeg da fikk EL og men tester ikke så vet ikke. Jeg har hatt stikkinger i siden i en uke, og kvalm innimellom så kjenner håpet er bra til stedet:) Har så lyst at ventingen skal være over og at det er vår tur nå... Petrine...gratulerer så masse til deg:) Krysser fingrene for dere alle sammen....
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 22. november 2010 #47 Skrevet 22. november 2010 God morgen:) Velkommen til de nye! Lurer på hvor mange vi er nå jeg.. Våknet i dag, av at det romlet i magen min, er helt vanvittig sulten! Har egentlig ikke tenkt om det før sambo påpekte det i går. Jeg tror jeg spiste konstant i hele går, og at det nå faktisk romler i magen min, klokka halv åtte på morgene, er helt utrolig! Spiste 3 brødskiver før jeg la meg i går, og pleier aldri å ha lyst på mat før det nærmer seg lunsjtider. Ellers er jeg ingen symptomjeger, tror ikke jeg leter etter det. Er opptatt med noe hele dagen, og blir påminnet om at jeg har både mage og rygg flere ganger om dagen, i form av vondt i korsryggen, og mensmurringer som varierer i styrke. Ååååå jeg er så spent! Og skal ikke teste før fredag! Deeeet er lenge til det!
Kitti:) Skrevet 22. november 2010 #48 Skrevet 22. november 2010 Jeg sviktet og er så irritert på meg selv, jeg skulle ikke teste før fredag... og tok en i dag... blendahvit.... skjønner ikke at jeg blir så skuffet, jeg vet jo at det er små sjangser og at dette kan ta tid. ååå jeg blir så lei dette!!! småkvalmen og stikkinger i magen er sikkert grunnet tante rød som er på vei:( I januar skal jeg til gyn igjen og da håper jeg at hun gir meg en vidunderkur hehe:) LYkke til vidrere til dere andre:)
Kristin43 Skrevet 22. november 2010 #49 Skrevet 22. november 2010 Vet du hva - jeg gjorde det samme i dag tidlig, og testen var negativ. He, he, jeg venter også IKM freda:-) Krysser fingrene fortsatt
lille.pudding Skrevet 22. november 2010 #50 Skrevet 22. november 2010 Huff, jeg også... svidde av en test og såklart var det bare en strek men men, får vel bar holde motet oppe jeg har ikm på lør... Leeenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå