Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM ***UKE 47***

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager til ikm for min del og svært lite symptomer:-(

Men venter i spenning uansett;-)

Håper på mange positiver tester denne uken!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt med en ny tråd hehehe =) Vi er mange og vi er pratesyk ;o)

Kommer nok til å teste litt mer fremover, bare for å få bekreftelsen. Føler liksom ikke at det er helt meg dette hehehe =)

Så spennende da dollypopp. Trenger ikke ha symptomer vet du. x alt for deg. Vil at alle skal være med over på 1.trimester jeg hehehe =)

Skrevet

Du får kjøpe en digital, så slipper du å tyde;-)

Men man ser jo tydelig streken, så jeg tipper du er gravid!

hadde ingen symptomer forrige gang, men man vil jo liksom kjenne noe...hihi.

Skrevet

Jeg har hatt noen teite stikkingeR i Høyre side helt nederst i magen i kveld... Merkelige greier.... Jeg har bestilt billige tester nå så får vel tester da før lør så jeg får testet litt før ikm ;)

blir gal av detta jeg :P

Skrevet

ahhh deilig med ny tråd og slippe å vente på at siden skal komme seg nedover!! God ide å starte ny ;)

Blir spennende når det blir testetider ja, føles såå lenge til enda.

Skrevet

Oi oi Jeg hadde den smerten du beskrive for 5 dager siden... Tror faktisk det var festesmerter jeg....

Skrevet

Det er liksom som "sting" eller "leamus-stikkng" bare at det varer kjempe kort... Hvis du skjønner...? Det gjør ikke spes vondt, men sånn at jeg merker det....

Jeg orker ikke håpe for mye, nå har jeg endelig fått manna meg opp til å gå til legen for henvisning til gyn.... Så ka skje jeg får svar på hvorfor jeg ikke blir gravid... Men tenk hvis jeg har blitt gravid... Da griner jeg av lykke.... Åwmajgaaad :)

men Petrine, hva slags symptomer hadde du sa du?:P

Skrevet

Ja til meg varte det bare ca 1/2 min.. Så var det liksom over.. Har også kjent en slags "bobling" eller hvordan jeg skal forklare det.. Ellers stikking i puppene, strekk i magen, mye tissing, men det har roet seg nå.. Kvalmebyer innimellom. En annen ting jeg tenkte over i sted er at jeg overhode ikke har lyst på søtsaker. Har ikke hatt det på over en uke faktisk... Det er jo IKKE normalt da hehehe =)

Skrevet

Den stikkingen jeg har varer kun 3 sek men kommer og går... Merkelig... Jeg også er kvalm noen ganger... Men men....

Jeg vil ikke tenke mer på det, blir jo gal...:P

Skrevet

Den stikkingen har jeg innimellom også.

Men tenker at det ikke er noe man hadde lagt merke til om man

ikke hadde vært prøver. Alt for å ikke få opp håpet...hehe.

Skrevet

Tror jeg hører til... men en vet jo aldri med slik syklus jeg har hatt de siste gangene...

Jeg har ikm lørdag, så det er en uke til... men jeg har fått utrolig vondt i korsryggen og nedover i bekkenet. Begynte litt på onsdag og blitt bare værre og værre. Kan det være et aldri så lite tegn??? Håper jo alltid..

Skrevet

En må ikke gi opp håpet, selv om det kan være tungt noen ganger..

Velkommen katie :) Det du opplever kan jo også være ett tegn =) Håper det :))

Skrevet

Kan svimmelhet også være et symptom? Hehe, prøver ikke å lete nå altså, men har i flere dager blitt svimmel når jeg reiser meg raskt, og det har jeg ikke kjent før nå, kan jo rett og slett være jernmangel, men var jo mistenkelig at det kom akkurat nå :P

Skrevet

Først: GRATULERER Petrine! så utrolig moro :)

Ja, da sitter jeg her med halvdårlig samvittighet for at jeg tok EN cider i går. Jeg pleier vanligvis å drikke ei vinflaske pån fest, og litt til, men i går fikk jeg meg bare ikke til å drikke mer enn den ene cideren, det stoppa liksom opp.. Gikk med følelsen av at jeg ikke burde drikke i hele går.. Litt ekkelt. Har fortsatt smerter/murringer i underlivet, og i går stakk det helt forferdelig i venstre eggstokk, bare helt ut av det blå, og ble borte like fort som det kom. Og jeg som pleier å tisse 3-4 ganger om dagen, må innom toalettet minst 6 ganger daglig for tida, haha. Og puppene mine som alltid bare har vært i veien, og ikke hatt noe følelser, har begynt å stikke innimellom, og er ømme når jeg klemmer på de. Før kunne jeg klemme nesten så hardt jeg orket, uten at det var tegn til å være vondt en gang! Men har ikke store forhåpningene, er tross alt første gangen vi prøver... :) IKM til helga igjen.

Skrevet

En cider gjør jo ikke noe, men jeg skjønner tankegangen... Jeg var i 60 års lag forrige helg, og jeg fikk meg ikke til å drikke jeg heller... Tok to slurker av en cider... Heeheheh :)

Skrevet

Tusen takk =)

Jeg tror ikke det skal ha noe å si at du drakk 1 cider. Man kan jo ikke tenke hvis at og men her. Klart en skal være litt mer forsiktig med alkohol når man prøve og da spes mellom el og ikm, men 1 cider har nok ikke noe å si. Hadde vært mer skeptisk om du hadde vært full. Tror ikke du skal tenke så mye på det jeg.

Gleder meg til å følge med utover i uken som kommer nå =))) Heia dere alle sammen!

Skrevet

Jeg tror heller ikke at den ene cideren har så mye å si. Hadde kanskje vært noe annet hvis du hadde tatt 10;)

Jeg ble så spent av å høre om Petrines positive test, at jeg måtte ta en g test på formiddagsurin idag, litt spontant.. Hehe.. Den var negativ;) Er fortsatt 4 dager til IKM så hadde ikke regnet med noe. Denne kvalmen jeg har hatt siste 6 dager blir ikke bedre, den "ligger bare i halsen" om jeg får si det sånn. Synes det er rart om kroppen tuller med meg nå, med denne kvalmen og de andre symptomene, men hva vet vel jeg.. Prøver å ikke tenke noe på dette før IKM, deteer vel lett å "ubevisst få symptomer" av å lese her inne også :)

Krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

Hehehe test i vei =) Forventer mange positive tester i uken som kommer nå =)))))

Skrevet

Er det mulig..jeg trodde jeg skulle väre så flink til denne prövingen. Sikkert litt fordi jeg ble så fort gravid med mine 3 barn. Men jeg styrer og ordner. Det er 4 dager för IKM. Jeg har masse stikninger i brystene, er kvalm og ikke lyst på kaffe osv. Symptomer jeg kjenner igjen fra mine 3 grav. Så igår tok jeg först en EL test som det var en svak strek på, så ble jeg så ivrig at jeg löpte og kjöpte en rfsu grav test, den var negativ, så tok jeg en ny i morges - også neg. Hadde egentlig et ganske stort håp om å väre grav men det ser dårlig ut! Skjönner meg ikke på kroppen min egentlig. Venner meg sikkert til dette etter hvert med pp men nå ble jeg litt forvirret. Men utrolig koselig å lese om petrine som faktisk ER gravid :). Må väre en helt vidunderlig fölelse! Jeg er innbilt gravid tror jeg :D. Og kjärsten min ler av meg som blir så frustrert. Er jo bare 3 uker siden jeg sluttet på pillen...Snakk om utålmodig! Er det noen andre som tester og sånn som jeg holder på???

Skrevet

Hei

Satser også på august, har masse symptomer og testet i forrige uke to ganger med sånne billigtester, bare for moro. begge var negative men jeg har ikke gitt opp håpet ennå siden dette var en uke føre forventet mens. Nå har jeg lovet meg selg og ikke teste før fredag morgen og da men kvalitetstest fra apoteket.

Blir lettere sprø og kjenne symptome komme og gå og tenker også at det kan være innbilt graviditet - hadde en SA januar 2010 i uke 8 og er nok litt bekymret også.

Lurer på andres graviditetssymptomer, er de som mine eller opplever andre det helt anderledes. Mine er i hvertfall følgende:

- småkvalm som kommer i bølger, men som gir seg når jeg spiser litt

- trøtt

- mye luft i magen

- ømme bryster (men dette opplever jeg også vanligvis før mens)

- hodepine

- vondt i korsryggen

- fryser

- periodisk veldig god luktesans

Det eneste som er litt rart er at jeg fikk disse symtomene bare noen dager etter eggløsning, og det trodde jeg ikke var mulig. Har noen andre erfaringer med dette? I tillegg har disse symptomene i de siste dagene, kommet og godt litt og jeg lurer på om dette er litt unormalt?

Dette var mange spørsmål og tanker på samme tid - men det hadde vært artig og noen kunne fortelle litt om sine opplevelser også:-)

Dersom dette går veien - har jeg termin ca. 3 august 2011

Skrevet

Hei

Jeg kjenner meg igjen, har veldig vondt i korsryggen, se smine symptomer lenger ned i tråden.

Krysser fingrene - er jeg gravid :-) tåler jeg mye

Skrevet

Godt å höre at man ikke er alene. Mine symptomer er akkurat som dine Kristin42 utenom det med luktesans og luft i magen. Det mest uttalte for meg er ömme bryst og kvalmen..men ömme bryst hadde jeg konstant da jeg gikk på cerazette og kvalm kan jeg väre ganske ofte pga magekatarr..når er din IKM kristin42? 42 er det alderen din? isåfall har vi noe mer felles :)

Skrevet

Jepp, jeg er 42 og har to store fra før. var litt i tvil om jeg skulle være anonym pga alderen, men jeg tenkte at det fikk bære eller briste. Det kan være andre som reagerer på dette, men samtidig er det jo veldig mange, etter som jeg har skjønt får barn rundt 40.

Min IKM er fredag, dvs kun fire dager:-) Gleder meg, men gruer meg også litt fordi jeg er redd den kan være negativ - til tross for alle symptomer. Har tenkt at jeg kanskje brygger på en influensa!!!

Venter i spenning.

Når har du IKM.

Skrevet

Jeg har tre ganske store fra för 11, 9 og 8. Er 39. Tror du noen reagerer negativit på at vi er eldre? Har lest noen tråder hvor folk er litt hissige på det men det bryr vi oss ikke om:). Jeg er litt usikker på IKM jeg siden ejg sluttet på ppiller 1. nov og ikke tatt el tester. Men jeg tror det er torsdag eller fredag. Har du klart å la väre å teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...