Gå til innhold

Drømmelørdag hjemme for mor:) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte litt av sambo;)

Etter å ha tatt morgenstellet på vesla, kunne mor finne senga igjen og sove til kl 13:) Sovnet raskt og med et smil om munnen siden vesla hadde gitt meg det reale brede smilet. Våknet av melkespreng, og det faktum at jeg hadde lagt meg på magen i søvne... glimrende kombinasjon med melkespreng og mageleie; det var ganske vått under meg hehe

Pappaen hadde tatt seg av vesla i 4 timer på egenhånd, skiftet 4 bleier og gitt MM på flaske to ganger.

Vesla har vært i supergodt humør idag, og det hjelper jo på:) Og at sambo endelig har tatt motet til seg og mekket en skikkelig deilig middag; biff og fløtegratinerte poteter:)

Har også fått tatt en laaang, deilig varm dusj der jeg endelig følte jeg hadde tid nok til å fjerne ragget under armer og på leggene, og smurt inn hver minste lille kvadratcentimeter av kroppen med fuktighetskrem.

Dagen idag skulle alle nybakte mødre fått ha altså, nedfelt i LOVVERKET.

Det har bare vært sååå deilig, og jeg føler meg nå oppladet, har ny "drive" og mye mer overskudd ovenfor vesla og storevesla:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes utrolig deilig ut ja:D Og utrolig velfortjent er det jo også, etter alt det vi mødre går igjennom for å bringe fram de søte små! Skal ønske meg en sånn dag jeg også til jul, men det er ikke like lett denne gangen merker jeg, med to små smårollinger i hus, som begge krever sitt :P

Men du får kose deg masse videre, og så håper vi at vesle-vesla fortsetter å oppføre seg eksemplarisk utover kvelden også, sånn at avslutningen på dagen blir like bra som starten;)

Skrevet

Høres ut som du har valgt riktig mann å få barn med :-) Er koselig å lese. Jeg har en kjempeflink en selv!

Nyt lørdagskvelden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...