Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 gaah.. er så lei! stoffskiftet er så vanskelig å regulere etter fødsel. fikk medisiner allerede før graviditeten fordi det kan være vanskelig å bli gravid med lavt stoffskifte. Gikk fint gjennom svangerskapet, men etter fødsel har jeg følt meg så ekstremt sliten og lei.. tenkte det var vanlig, men gikk liksom aldri over. kom på å sjekke stoffskiftet igjen og jammen var det skyyyyhøyt! det forklarer slitsomhet og nesten-depresjon. Fikk hjelp til å gå ned i dosen, men nå har det blitt for lavt, med resultat at jeg er sliten og lei og trist igjen... det er så synd for jeg koser meg egenetlig så veldig med jenta mi. Skulle ønske overskuddet kom tilbake. har vært bra en ukes tid mellom dose-endring, men nå er det slitsomt igjen. Går til kontroller når og da og skal prøve å få det reguleret skikkelig. kanskje ikke så interessant for alle, men kanskje noen har samme erfaringer eller lignende, i alle fall er det godt å få skrevet ut til noen.
Grateful mom Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Hei! Har ikke så veldig med erfaring med stoffskifteproblemer selv, men leser mye om lavkarbokosthold og Det er mange eksempler på personer med høyt og lavt stoffskifte som får det bedre. Verdt å sjekke ut? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå