Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Jeg og mannen min har valgt å bo på hvert sitt bosted i en periode fordi det måte bli sånn pga barna.. ( Vi er fortsatt gift både på papir og i sinn altså) Nå har jeg blitt en klagemur for alle venninene mine... De kan ikke finne på nok dritt å spa opp om mannen sin. De stiller ikke opp for barna, rydder ikke, lager ikke mat, tar ikke hensyn osvosvosv... Hos de mer perifere venninene min får jeg inntrykk at de er livredd for at jeg skal legge meg etter mannen dems, har de glemt at jeg har min egen??? Legger meg på den diplomatiske linjen og sier at alle par har problemmer innimellom og det er da man tar et valg om enten å leve med det, prøve å forbedre det eller gi opp hele forholdet. Det hjelper ikke vidre, men uansett. What to do???
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Det er vel fordi det normalt sett ikke er slike ordninger mellom gifte par som ikke går mot skilsmisse. Det er vel ikke økonomiske grunner `til at dere har flyttet fra hverandre?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Nei, grunnen til at vi har flyttet fra hverandre er faktisk barna våre og hva vi har planlagt for dems fremtid de fleste vi omgås vet grunnene våre. Alle er klar over at vi fortsatt er gift og at vi ikke har noen planer om å gå ifra hverandre. Iallefall de som syter værst. Skal legge til at jeg og mannen min er vant til å være fra hverandre i lengre perioder uten at det svekker ekteskapet vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå